مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین :

مسیر رودخانه یالیان به سمت کوچار، رفع تصرف می‌شود

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت:مسیر رودخانه یالیان به سمت کوچار، رفع تصرف و بازگشایی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قدرت اله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استان در بازدید تخصصی از وضعیت رودخانه یالیان گفت: طی بازدید هفته گذشته، مشخص شد که وضعیت رودخانه یالیان در شهرستان البرز مناسب نیست که مقرر شد، با اقدام شرکت آب منطقه‌ای و همکاری راهداری، پل بر روی مسیر کمال آباد به آبیک احداث شود.

مهدیخانی افزود: با این کار انتهای رودخانه یالیان که در اثر احداث جاده قطع شده بود، بازگشایی و رفع تصرف می‌شود و رودخانه یالیان به شاخه کوچار متصل خواهد شد.

او اضافه کرد: با توجه به وضعیت رودخانه‌های استان و تجربه سیل فروردین ماه وهمچنین با توجه به دستور بازرسی و لایروبی مسیر رودخانه‌ها که به دستگاه‌های متولی ابلاغ گشده است، کوتاهی و سهل انگاری در این زمینه که می‌تواند منجر به وارد آمدن خسارات جانی و مالی به زیرساخت‌ها و جان و مال مردم شود، از جانب هر ارگانی که باشد؛ پذیرفته نخواهد بود.

مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: با نزدیک شدن به فصل بهار و احتمال وقوع بارش‌های فصلی شدید و بروز سیلاب و طغیان رودخانه ها، بازدید‌های دوره‌ای از وضعیت رودخانه ها، مسیلها، پل‌ها و کانال‌ها در استان در حال انجام است و عملیات لایروبی و بازگشایی مسیر‌ها در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۹:۱۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
بابت زحمات ممنون