ارائه خدمات کمیته امداد کرمان به‌صورت الکترونیکی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خدمات این نهاد به صورت غیرحضوری انجام می‌پذیرد و مددجویان می‌توانند به‌جای مراجعه حضوری از خدمات الکترونیکی بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: با توجه به تأکیدات ستاد مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر اجتناب از تردد‌های غیرضروری و حضور در اماکن شلوغ و همچنین ضرورت ماندن در خانه خدمات این نهاد به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

او بابیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده هم‌اکنون زمینه ارائه الکترونیکی ۳۶ خدمت کمیته امداد فراهم‌شده است افزود: مددجویان می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی e.emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا با مراجعه به دفاتر خدمات اینترنتی و درج کد ملی و شماره شناسنامه خود وارد سامانه شده و اقدام به ثبت و ارسال درخواست خود کنند.

صادقی بیان داشت: این ۳۶ خدمت در زمینه‌های مختلف ازجمله مسکن، وام کارگشایی، وام دانشجویی، دریافت خدمات مشاوره تحصیلی، ازدواج، روانشناسی، امور خانواده، کمک‌هزینه جهیزیه نوعروس، جهیزیه ازدواج مجدد بانوان و کمک‌هزینه ازدواج پسران، دریافت خدمات دانش‌آموزی، پوشش خدمات دانشجویی و پوشش خدمات نخبگی به مددجویان ارائه می‌شود.

او تصریح کرد: همچنین مددجویان در صورت نیاز ضروری و عدم توانایی در ثبت درخواست الکترونیکی خود می‌توانند با مددکار مربوطه خود تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار