با همه توان در راستای مقابله با کرونا گام برمی‌داریم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: با همه توان از ظرفیت دستگاه‌های اداری و انتظامی در راستای مقابله با کرونا گام برمی‌داریم.

با همه توان در راستای مقابله با کرونا گام برمی‌داریمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در رزمایش آمادگی تجهیزات لجستیکی سپاه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا که امروز یکشنبه در محل لشکر ۲۲ سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد، گفت:به محض شیوع ویروس کرونا در استان، تمام تمهیدات لازم برای مقابله با آن در دستور کار استانداری و دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت و اکنون نیز با تلاش دستگاه‌های مختلف موضوع در حال کنترل است.

حسین خوش‌اقبال افزود: امروز سپاه مانند همیشه در کنار مردم است و اعلام آمادگی کرده در کنار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد تا با تدابیر انجام شده، موضوع ویروس کرونا را کنترل کنیم.

او با بیان اینکه مردم اطمینان داشته باشد مسوولان با جدیت تمام با ویروس کرونا مقابله می‌کنند، تاکید کرد: مردم اخبار مربوط به کرونا را از خبرگزاری‌های رسمی و صدا و سیما پیگیری کرده و به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: با همه توان از ظرفیت دستگاه‌های اداری و انتظامی در راستای مقابله با کرونا گام برمی‌داریم، ضمن اینکه قرار است تا دو روز آینده اقلام بهداشتی از جمله ماسک و دستکش وارد استان شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در این رزمایش با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود تعداد مبتلایان به ویروس کرونا افزایش یابد، گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت تاکنون هشت نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند، هر چند این آمار هنوز مورد تایید ما نیست و منتظر لیست مبتلایان از وزارتخانه هستیم.

ابراهیم قادری افزود: تعداد افراد بستری شده و مشکوک به کرونا به حدود ۵۰ نفر رسیده و تلاش برای مقابله با شیوع و گسترش این بیماری با جدیت ادامه دارد ضمن اینکه به شدت نیاز به کیت تشخیصی داریم که تاکنون آن را دریافت نکرده‌ایم.

گفتنی است؛ رزمایش آمادگی تجهیزات لجستیکی سپاه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان و فرمانده سپاه بیت المقدس برگزار شد، آمادگی تجهیزاتی و لجستیکی سپاه در بحث مقابله با شیوع ویروس کرونا به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.