مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال باید به سلامت بازیکنان توجه کنند.

علی امیری مدیر عامل تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت برگزاری تمرینات این تیم در تهران اظهار داشت: به علت نبود زیر ساخت‌ها در قائمشهر ما در تهران تمرین می‌کنیم. در تهران با مجموعه ورزشی کارگران قراردادی امضاء کردیم و تا پایان فصل در تهران تمرین می‌کنیم.

او ادامه داد: با وزارت ورزش و استانداری مازندران جلسات زیادی را برگزار کرده ایم تا تمهیدات لازم برای آماده سازی زیر ساخت‌ها در قائمشهر فراهم شود. به محض آماده شدن زیر ساخت، تمرینات را به قائمشهر منتقل می‌کنیم.

مدیرعامل نساجی درباره شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار کرد: مهم‌تر از مسابقات و قهرمانی، سلامتی ورزشکاران است. لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده است. من از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌خواهم برای به تعویق افتادن مسابقات لیگ تصمیم گیری کنند.

او افزود: صرفا برگزاری مسابقات بدون تماشاگر مشکل شیوع کرونا را حل نمی‌کند. بازیکنان هم در خطر ابتلا به این بیماری هستند. مسئولان فدراسیون باید به سلامتی بازیکنان اهمیت بدهند.

امیری درباره صحبت یکی از مسئولان سازمان لیگ که گفته بود اگر لیگ را تعطیل کنیم هم بازیکنان باید در تمرینات حضور پیدا کنند گفت: اگر قرار باشد مسابقات برگزار شود ناچار هستیم در تمرینات حاضر شویم. اگر مسابقات لیگ به تعویق بیفتد ما هم تمرینات خود را لغو می‌کنیم. سلامتی بازیکنان در اولویت است. صد جام لیگ برتر را فدای سلامتی بازیکنان خود می‌کنیم.

مدیر عامل نساجی درباره شرایط مالی این تیم بیان کرد: از زمانی که حدادیان آمده است ما توانستیم ۸۰ درصد از بدهی ۲۰ میلیارد تومانی این تیم را پرداخت کنیم. تا خرداد ماه سال بعد بدهی تیم صفر می‌شود.

امیری درباره شرایط این تیم در ادامه فصل گفت: نساجی تنها تیم شمال کشور است. تمام تلاش ما این است که این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. محمود فکری را به عنوان سرمربی به این تیم آوردیم. او یک نساجی چی واقعی است. این باشگاه خانه فکری است. امیدوارم او بتواند به موفیقت‌های خود با تیم نساجی ادامه دهد.

مدیر عامل نساجی درباره مهندسی شدن لیگ برتر و از پیش مشخص بودن قهرمان اظهار کرد: لیگ ما یکی از سالم‌ترین لیگ‌ها است. من چنین مسائلی را ندیده ام.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار