اهدا خون جمعی از محیط بانان سیستان و بلوچستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: با عنایت به اطلاعیه های پیاپی اداره کل انتقال خون استان مبنی بر نیاز مبرم به واحدهای خونی، محیط بانان و کارشناسان حفاظت محیط زیست استان خون اهدا کردند.

اهدا خون جمعی از محیط بانان سیستان و بلوچستانوحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با عنایت به اطلاعیه های پیاپی اداره کل انتقال خون استان مبنی بر نیاز مبرم به واحدهای خونی، محیط بانان و کارشناسان حفاظت محیط زیست استان با حضور دسته جمعی در مرکز انتقال خون شهرستان زاهدان، به بیماران و نیازمندان، خون اهدا کردند.

او افزود: اهدا خون یعنی اهدا زندگی و این موضوع در شغل محیط بانی که تمام وقت در اختیار طبیعت و در حال دفاع از آن و از همه ی گونه های حیات وحش است قسمتی از یک برنامه کاری و قسمتی از زندگی سراسر گذشت و ایثار آنهاست.

پورمردان ادامه داد: محیط بانی جز آن دسته از مشاغل است که بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند وآحاد جامعه کمتر این موضوع را می داند و این کار طاقت فرسا و شبانه روزی و دور از خانواده روحیه ای تلاشگر و ایثارگر را می طلبد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان بیان کرد: محیط بانان در طول سال چندین نوبت اقدام به اهدا خون دسته جمعی می کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار