آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس‌های نوروزی

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس سفر‌های نوروزی از امروز در همه دفاتر شرکت‌ها و آژانس‌های حمل و نقلی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، باقر جوان مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان‌ها ضمن توصیه مسافران مبنی بر پرهیز از سفر‌های غیرضروری، تصریح کرد: از ابتدای احتمال شیوع این بیماری با توجه به دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، در همه پایانه‌های مسافری، اتوبوس‌های بین شهری و توقف گاه‌های بین راهی ملاحظات بهداشتی و ضدعفونی اماکن رعایت می‌شود و در ایام نوروز نیز، در صورتی که دستگاه‌های نظارتی و بهداشتی در موضوع سفر‌های نوروزی ملاحظاتی داشته باشند به صورت دقیق رعایت می شود.

 او، ادامه داد: همه رانندگان اتوبوس‌ها مورد کنترل‌های بهداشتی قرار می‌گیرند و در صورتی که مسافری علائم بیماری را داشته باشد باید مجوز پزشکی داشته باشد ضمن اینکه در همه اتوبوس‌های بین شهری، تجهیزات بهداشتی نظیر ماسک وجود دارد تا در صورت نیاز به مسافران داده شود.

باقرجوان، از مسافرانی که علائم بیماری را دارند درخواست کرد از سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی خودداری کنند.

مدیر کل حمل و نقل مسافر راهداری افزود: در همه طول سال، امکان لغو و ابطال بلیت سفر‌های اتوبوس وجود دارد و مردم نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.