تلاش ۴ کاراته کای ایرانی برای کسب سهمیه المپیک در واپسین مسابقه کاراته وان

۴ نفر از اعضای تیم ملی کاراته کشورمان برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ به رقابت‌های کاراته وان مراکش اعزام خواهند شد.

تلاش ۴ کاراته کای ایرانی برای کسب سهمیه المپیک در واپسین مسابقه کاراته وانبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی یک هفته‌ای تیم ملی کاراته کشورمان در کشور آلمان با حضور ملی پوشان کاراته از جمله سارا بهمنیار، رزیتا علیپور، حمیده عباسعلی، طراوت خاکسار، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری برگزار خواهد شد.

اما تا المپیک تنها یک رقابت کاراته وان دیگر به میزبانی مراکش باقی است که ملی پوشان می‌توانند با بالا بردن امتیازات خود در رنکینگ جهانی سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را به دست بیاورند. به همین منظور سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ و ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- به روی تاتامی خواهند رفت تا از بین این ۲ کاراته کای ارزنده کشورمان، یکی با بالا بردن امتیازاتش به توکیو برسد.

سارا بهمنیار (منفی ۵۰ کیلوگرم) و رزیتا علیپور (در وزن ۶۱- کیلوگرم)  از بخش بانوان هم شانس بسیار بالایی دارند تا با بالا بردن امتیازات خود در رنکینگ جهانی سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را تصاحب کنند. حمیده عباسعلی و بهمن عسگری هم در رقابت‌های کاراته وان امارات و اتریش سهمیه المپیک ۲۰۲۰ خود را قطعی کردند.


بیشتر بخوانید: عباسعلی برای بررسی وضعیت مصدومیت خود عازم هانوفر شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار