حال‌وهوای یک بیمار بهبودیافته از کرونا

يک بیمار بهبودیافته مبتلا به کرونا در بیمارستان فرقانی قم، از حس و حال و تجربه خود گفت.

بيماربه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین بیمار بهبودیافته مبتلا به کرونا در بیمارستان فرقانی قم به بخش عمومی منتقل شد و ضمن بیان حس خوب برگشت به زندگی، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر بیمارستان که با زحمت‌هایشان فرصت زندگی مجدد را برای او ایجاد کردند تشکر کرد.

کادر درمانی بیمارستان گفتند این فرد مبتلا به مدت ۴ روز به دستگاه اکسیژن وصل بود و به ناچار از دستگاه تنفس مصنوعی هم برای این بیمار استفاده شد، اما روحیه امید و استقامت آن قابل تحسین بود که کمک بسیار زیادی در جهت بهبودی این فرد مبتلا کرد.

فرد بهبودیافته ابتدا برای تمام هموطنانش آرزوی سلامتی کرد و بعد با توجه به تجربه این بیماری، از همه افراد خواست اگر به این بیماری مبتلا شده‌اند؛ امید به خدا و امید به زندگی را از دست ندهند، همان طور که این دو مورد باعث بهبودی خودش شد.

بیمار بهبودیافته از همه هموطنان درخواست کرد در این خصوص نگرانی نداشته باشید و اگر به این بیماری مبتلا شدند، با روحیه قوی برای برگشت به زندگی بجنگند و همانطور که او فکر مرگ را از ذهن خود بیرون راند و با این ویروس دست و پنجه نرم کرد و جنگید تا بتواند به زندگی برگردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار