معتمدیان به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

تمهیدات مقابله با کرونا در استان خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی از اقدامات و تمهیدات استانداری در مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

 محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین اقدامات در مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: ستاد مقابله با کرونا در مرکز استان خراسان جنوبی به صورت کامل تحت رصد و پایش است و طی چندین جلسه تصمیمات خوبی در ستاد گرفته شده است. ما مجری سیاست‌های ملی ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اماکن عمومی توسط شهرداری‌ها در چند مرحله عفونت زدایی انجام می‌شود، افزود: یکی از بیمارستان‌های استان خراسان جنوبی تجهیز و به مرکز درمان بیماری کرونا تبدیل شده است و تا ۲ روز آینده انجام آزمایش کرونا در استان هم انجام خواهد شد. افزون بر این در ورودی‌های استان از جمله فرودگاه، راه آهن و پایانه‌های مسافربری ماموران بهداشت مستقر هستند؛ همچنین با توجه به مرز مشترک با افغانستان ماموران بهداشت در ورودی مرز‌ها مستقر و به صورت روزانه از طریق صدا و سیمای استانی اطلاع رسانی می‌شود.

معتمدیان یادآور شد: نظارت و بازرسی را در این ایام تقویت کردیم و خط تولید جدیدی در یکی از واحد‌های کارخانه ای راه اندازی شده و روزانه اقلام بهداشتی توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید: توزیع محصولات بهداشتی آغاز شده است/ کادر‌های درمانی استراحت را بر خود حرام کرده اند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار