مدیر اداره برق شهرستان مهاباد گفت: شیوه ثبت اثرانگشت حذف و روش سنتی جایگزین ثبت اثر انگشت کارکنان اداره برق این شهرستان شد.

احمدی مدیر اداره برق شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: به منظور رعایت نکات بهداشتی مراقبتی و پیشگیری از بیماری‌های حاد تنفسی (کرونا ویروس) تا اطلاع ثانوی برای گزارش تردد کارکنان شرکت توزیع نیروی برق، شیوه ثبت اثرانگشت حذف شده و روش‌های سنتی گذشته جایگزین ثبت اثر انگشت شده‌اند.

او افزود: هرگونه تردد غیرضروری و ماموریت اداری به استان‌های همجوار به جز موارد خاص و استثنایی خدمات ویژه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

احمدی اضافه کرد: برای حفظ سلامت کارکنان شرکت توزیع نیروی برق هر یک از کارکنان که علایم بیماری، چون تب، آب‌ریزش بینی، سرفه و عطسه و مشکل تنفسی دارند به جای حضور در محیط کاری می‌توانند در منزل استراحت کرده و تا بهبودی کامل تحت نظر پزشک باشند.

مدیر اداره برق شهرستان مهاباد تصریح کرد: این دستورالعمل در بخش تکالیف کارکنان اداری در پیشگیری از ویروس کرونا، استفاده از وسایل شخصی مانند لیوان چای، ظروف غذا به ویژه قاشق و چنگال اختصاصی، مهر و جانماز و سایر ملزومات مرتبط با بهداشت فردی را مد نظر قرار داده و هرگونه سرویس‌های عمومی در ادارات بهتر است به صورت شخصی و با رعایت مراتب بهداشتی باشد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.