۸ داروخانه و فروشگاه کالای پزشکی متخلف در جیرفت شناسایی شد

معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت جنوب کرمان گفت: در بازرسی‌های یک هفته اخیر در شهرستان جیرفت ۸ داروخانه و فروشگاه کالای پزشکی متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

۸ داروخانه و فروشگاه کالای پزشکی متخلف در جیرفت شناسایی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی میری معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و دریافت چندین گزارش در مورد کمبود ماسک و چند قلم کالای بهداشتی دیگر در داروخانه‌های جیرفت، گشت مشترک بازرسان این سازمان و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از سطح داروخانه‌ها و فروشگاه‌های کالای پزشکی در جیرفت آغاز شده است.

او با اشاره به اینکه در یک هفته اخیر و طی چندین مرحله از ۲۰ داروخانه و فروشگاه کالای پزشکی سطح این شهر بازرسی انجام شدافزود: در این بازرسی ها، ۸ داروخانه و فروشگاه متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

میری تصریح کرد: تخلف‌های انجام شده در این داروخانه‌ها شامل گران فروشی، عدم عرضه کالا و عدم درج قیمت می‌باشد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان کرد: در شرایط فعلی از تمامی اصناف جنوب کرمان خواهشمندیم با مسئولیت پذیری بیشتر از انجام چنین تخلفاتی که با جان هموطنان مرتبط است خودداری کنند در غیر اینصورت با مشاهده هرگونه تخطی به شدت با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

او عنوان کرد: مردم نیز با اطلاع رسانی تخلف‌های احتمالی از طریق شماره ۱۲۴ و یا معاونت بازرسی ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها، ما را در انجام بهتر امور یاری کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار