نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

دستگاه قضایی با محتکران اقلام بهداشتی قاطعانه برخورد کند

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: هرکسی که احتکار و گران‌ فروشی می‌کند و نسبت به صحت و سلامت مردم کوتاهی دارد، دادستان محترم ورود و درملأ عام اقدام کند تا تنبعی برای دیگران باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی،نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز با اهدای گل به پرسنل این مرکز که خالصانه برای سلامتی مردم در صف مقدم مبارزه با کرونا می‌جنگند تقدیر به عمل آورد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز ضمن عرض خدا قوت به پرسنل این مرکز، در جریان آخرین وضعیت بیماران بستری‌شده مبتلابه ویروس کرونا، امکانات پزشکی، داروهای موردنیاز این بیماری و امکانات پیشگیرانه قرار گرفت.

آیت‌الله حسینی همدانی پس از دریافت گزارش اقدامات انجام‌شده در استان برای مهار و مقابله با ویروس کرونا،‌ بر توزیع نظام‌مند اقلام بهداشتی در استان تأکید کرد.

امام جمعه کرج در حاشیه این بازدید با تأکید بر برخورد قاطع با محتکران اقلام بهداشتی و دارویی، گفت: هرکسی که احتکار و گران‌فروشی می‌کند و نسبت به صحت و سلامت مردم کوتاهی دارد و تخلفی ایجاد می‌کند دادستان محترم ورود و در ملاء عام اقدام کند تا تنبعی برای دیگران باشد و اقدام نکنند.

گفتنی است در انتهای این بازدید معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز  رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی البرز به ارائه گزارشی از روند کنترل ویروس کرونا در استان البرز پرداختد.

حسن اینالو، معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در این دیدار تأکید کرد که درمجموع وضعیت استان البرز به لحاظ تعداد بیماران مبتلابه کرونا و روند درمان این بیماران خوب است اما مردم باید بیشتر خود مراقبتی کنند و نگذارند به آمار مبتلایان افزوده شود.

 اینانلو حجم بالای تردد در استان، نزدیکی به پایتخت و حاشیه‌نشینی را از عوامل افزایش احتمال ابتلای مردم استان به این بیماری دانست و گفت: باوجود مشکلات مربوط به این حوزه اما استان از وضعیت خوبی برخوردار است.

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در پایان افزود: به‌منظور کاهش بار مراجعات مردم به بیمارستان‌ها ساعات کاری مراکز خدمات جامع سلامت و درمانگاه‌ها از ۱۲ ساعت به ۱۶ ساعت افزایش‌یافته است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار