امام جمعه کرج مطرح کرد؛

مردم، پیروز اصلی رقابت های انتخاباتی/استکبار جهانی از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دق خواهند کرد

امام جمعه کرج گفت: مردم برنده اصلی رقابت‌های انتخاباتی و پیروز میدان هستند.

مردم، پیروز اصلی رقابت های انتخاباتی/استکبار جهانی از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دق خواهند کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج بابیان این که امروز دشمنان نظام به‌خصوص استکبار جهانی از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دق خواهند کرد، گفت: مردم برنده اصلی رقابت‌های انتخاباتی هستند و پیروز میدان مثل همیشه مردم خواهند بود و مردم امروز دشمن را مأیوس می‌کنند و فردای انتخابات باهم برادرند.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان این که آمریکا چهل سال است که از ایران سیلی و شکست‌خورده است، خطاب به استکبار جهانی افزود: امروز هم به فضل پروردگار سیلی دیگری از ملت رشید ایران پای صندوق‌های رأی خواهی خورد.

اوخطاب به مسئولین انتخابات گفت: مسئولین محترم دقت‌های لازم را مثل همیشه داشته باشند که حقوق مردم از بین نرود و همه مسئولین مربوطه باید آراء را امانت بدانید و صیانت کنید.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز در ادامه با اشاره به هشتم اسفندماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، افزود: تربیت اسلامی موضوع مهمی است که اگر در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی هستیم، باید نیروی تراز تربیت کنیم و این مهم صورت نمی‌گیرد مگر این‌که گروه‌هایی با کارکردهایی مشخص تشکیل و توانمند شوند تا بتوان به مقصد نزدیک شد.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان این که امام باقر (ع) استعدادهای برتر و قابلیت دار در سراسر بلاد اسلامی را شناسایی و جمع کردند، گفت: ایشان آن‌ها را در رشته‌های مختلف علوم و معارف از فقه و کلام گرفته تا طب و نجوم تعلیم دادند و انقلاب بزرگ علمی در جهت نشر تعالیم اسلام به وجود آوردند و بعد از ایجاد این شبکه علمی از دانشمندان مختلف و از فرقه‌های مختلف، با محوریت خود حضرت (ع) علوم اسلامی و شیعی در عرصه‌های گوناگون توسط شاگردان امام، راویان حدیث، سخنرانان و نویسندگان به سراسر عالم منتقل شد.

او افزود: یکی از شیوه‌های علمی امام باقر علیه‌السلام مناظره با اندیشمندان فرقه‏ها و ادیان دیگر بود که حقانیت علمى وبرتری دین اسلام را تحقیر می‌کردند و یا می‌گفتند اسلام دستاورد علمی نداشته و امام با مناظره و مباحثه با افراد متعدد از مذاهب گوناگون حقانیت شیعه را ثابت کرده‌اند.

امام جمعه کرج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام و مردم آذربایجان شرقی، گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدارها انتخابات را جهاد عمومی و مایه تقویت و آبروی نظام دانستند و فرمودند ایران قوی با مجلس قوی شکل می‌گیرد.

او در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار نکته مهمی فرمودند که باید همه توجه کنند و این‌که شرکت در انتخابات فقط جنبه وظیفه ملی ندارد بلکه حکم شرعی کردند و بنابراین بر همه لازم می‌شود که حاضر شوند و رأی هم بدهند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: رای سفید نیاندازید اگر خودتان شناخت ندارید از کسی که اعتماد دارید بپرسید.

امام‌جمعه کرج با اشاره به روایات اهل‌بیت علیهم‌السلام مبنی بر اینکه میوه‌ی تجربه، خوب انتخاب کردن است، اظهار داشت: مردم تاکنون تجربیات خوبی کسب کرده‌اند و شاخص‌ها هم که گفته‌شده و رهبری هم در همین سخنرانی‌ها موارد خاصی را گفتن که ما در استان به آن مبتلا بودیم و کاملاً معلوم است بنده هم مواردی را گفتم که نباید به آن‌ها رأی داد لذا با توجه به آن‌ها به تعداد محدودی می‌رسید که انتخاب در بین آن‌ها راحت خواهد بود.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با تأکید بر اینکه آنچه مهم است حضور حداکثری مردم در انتخابات است، افزود: دشمنان این چند روز دائم رجز خواندند که مردم را نگذارند برای رأی حاضر شوند.

او در واکنش به تحریم برخی اعضای شورای نگهبان توسط آمریکا، گفت: هر وقت قسمتی از نظام کارش را درست انجام می‌دهد و نقشه‌های آمریکا را به هم می‌زند بلافاصله آن قسمت را تحریم می‌کنند که این نشانه درستی مسیر حرکت آن دستگاه است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.