ساعت ۲۴ امشب؛

آخرین مهلت اعتراض و انصراف متقاضیان طرح ملی مسکن

مهلت اعتراض به عدم تأیید شرایط ثبت‌نام در طرح ملی مسکن و انصراف از ثبت‌نام در این طرح، ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهلت اعتراض به عدم تأیید شرایط ثبت‌نام در طرح ملی مسکن و انصراف از ثبت‌نام در این طرح، ساعت ۲۴ امشب (چهارشنبه ۹۸/۱۲/۱۴) به پایان خواهد رسید.

متقاضیان با ثبت انصراف خود این امکان را خواهند یافت تا در طرح‌های جدید و در مرحله دوم ثبت نام که از ۱۷ اسفند آغاز می‌شود، در شهر محل سکونت خود  ثبت نام کنند.


بیشتر بخوانید: متقاضیان دور دوم مسکن ملی بر اساس قرعه کشی تعیین می‌شوند


همچنین متقاضیانی که نسبت به ثبت نام مرحله اول اعتراض دارند می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه ثبت‌نام در بخش اعتراضات با درج نام و کدملی خود، کد رهگیری دریافت و با ثبت کد، دلیل رد تقاضای اولیه خود را مشاهده کنند.

گفتنی است، ثبت نام دور اول طرح اقدام ملی مسکن در ماه‌های گذشته آغاز و در ۵۳۰ شهر انجام شد و قرار است دور دوم ثبت نام این طرح از ۱۷ اسفند ماه آغاز و در ۵ استان انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۱۷:۰۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام خسته نباشیدما باپیامک ثبت نام انجام دادیم ولی هیچ جوابی دریافت نکردیم حالا بایدچیکارکنیم به کجابریم راهی وجودداره که پیگیری کنیم وببینیم نتیجه چی اعلام شده توروخدااگرراهی هست لطفا لطفا راهنمایی کنید دعاتون میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
خب کدوم استان ها هستن؟؟؟ از کجا متوجه بشیم این پنج استان شامل استان ما هم هستش؟ چرا در همه استانها اجرایی نمیشه؟؟ چرا عدالت رعایت نمیشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام‌ فرم ج بنده رو سامانه قرمز زده...خود مسکن شهرسازی شهرمان مراجعه کردم گفتن سبزه...چطوری اعتراضات بررسی میشه ؟ از کجا استعلام میکنن ؟من کجابرم؟بانک مسکنم رفتم گفتن تسهیلات نداری....
آخرین اخبار