مسعود رسولی یکی از خیران ایرانشهری با توزیع بیش از پنج هزار ماسک در صف جهادگران عرصه پیشگیری از گسترش ویروس کرونا قرار گرفت.

توزیع بیش از ۵ هزار ماسک توسط یک خیر در ایرانشهربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مسعود رسولی  یکی از خیران ایرانشهری اظهار داشت: همه باید دست به دست هم دهیم تا از گسترش این ویروس در کشور جلوگیری شود.

او اظهارداشت: با توجه به ورود ویروس کرونا در کشور و منطقه و توصیه‌های پیشگیرانه به شهروندان از سوی مسوولان بهداشتی و درمانی متاسفانه عده‌ای با احتکار مایحتاج و ملزومات بهداشتی عرصه را بر مردم تنگ کرده و سلامت جامعه را به خطر انداخته‌اند که این کار درست نیست.

او  از عموم خیران درخواست کرد: همچون گذشته با تهیه ماسک و مواد شوینده و توزیع بین مردم حس نوع‌دوستی خود را یکبار دیگر به نمایش بگذارند.

همچنین با همکاری کارکنان شهرداری، هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی و بسیجیان شهرستان ایرانشهر خیابان ها، ادارات و معابر عمومی این شهرستان گندزدایی و ضدعفونی شد.

حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با ۲ فرد مبتلا به ویروس کرونا به عنوان نخستین دانشگاه درگیر این ویروس در استان سیستان و بلوچستان بود که با تلاش جهادگران عرصه بهداشت و درمان این ۲ بیمار پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و پراکندگی در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان‌های شمالی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، مناطق مرکزی زیرپوشش دانشگاه عتلوم پزشکی زاهدان و شهرستان‌های جنوبی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار