در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ابتلای وزیر صمت به کرونا تکذیب شد / سرفه‌های وزیر صمت مربوط به اثرات شیمیایی است

از روز گذشته خبر ابتلای وزیر به کرونا در رسانه‌ها منتشر شده و ادعا‌های مختلفی درباره مطرح شده است.

جزئیاتی از بیماری وزیر صمت/ رحمانی به کرونا مبتلا شده است؟یک منبع آگاه در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ابتلای وزیر صمت به کرونا، گفت: حال وزیر صمت خوب است و مشکلی ندارد. 

او با تکذیب خبر ابتلای وزیر صمت به ویروس کرونا، درباره بستری شدن وزیر در بخش مراقبت‌های ویژه گفت: در خبرهای رسانه‌ای اغراق شده است؛ ممکن هر کسی در این بخش‌ها ( ای سی یو) بستری شده و در کمال سلامت از  آن خارج شود؛ جزئیات موضوع را به زودی اطلاع رسانی خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: کرونا؛ مردم را به سمت خریدهای مجازی هدایت کرد


چند ساعتی است که خبر ابتلای وزیر صمت به کرونا در فضای مجازی پیچیده است؛ از قرار معلوم وزیر صمت برای موضوعی به جز کرونا به بیمارستان مراجعه کرده و بستری شده است و همراه شدن این موضوع با سرفه‌های وزیر صمت بازار را برای شایعات مجازی داغ کرده است.

برخی منابع مدعی شده‌اند سرفه‌های وزیر صمت در یک برنامه تلویزیونی با حاشیه‌هایی همراه شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی با نشر این ویدئو مدعی شدند که رضا رحمانی نیز مبتلا به ویروس کرونا شده است، اما سرفه‌های وزیر صنعت بعلت عوارض شیمیایی ناشی از دوران دفاع مقدس است.

برخی از رسانه هم مدعی شده‌اند وزیر در حال حاضر به دلیل عفونت گوش که چند سالی است باعث ایجاد مزاحمت برای وی شده است به دستور پزشک در بیمارستان بستری است و از همان جا امور وزارت خانه را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار