توزیع بسته‌های سلامت در مشهد با هدف جلوگیری از شیوع کرونا

با اجرای پویش نه به کرونا بسته‌های سلامت در سطح شهر مشهد توزیع می‌شود.

آرزو حیدریان رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی  در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: اجرای پویش نه به کرونا از اول اسفند آغاز شده است که که در این پویش با همکاری تولید کننده ها، بسته‌های بهداشتی که شامل مواد ضد عفونی کننده، ژل ضد عفونی دست، دستمال کاغذی، دستکش یکبار مصرف، لوازم بهداشتی و شوینده ایجاد شده است و به همت خیرین عضو شورای مجمع مشارکت‌های زنان خراسان رضوی خریداری و توزیع شده است.

او ادامه داد: پویش (نه به کرونا) از اول اسفند آغاز شده که توزیع بسته‌های بهداشتی از ۵ اسفند با همکاری دانشکده علوم پزشکی و حمایت‌های استانداری آغاز و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد.

رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی گفت: این بسته‌های بهداشتی (پک‌های سلامت) در حاشیه شهر و مکان‌های مختفی از جمله خیابان مطهری و خیابان مجلسی توزیع شده است.

حیدریان ادامه داد: این بسته‌ها برای مددجویانی تحت پوشش حمایت مجمع خیرین خراسان رضوی نیز ارسال می‌شود.

او گفت: مردم می‌توانند از طریق فضای مجازی، روابط عمومی مجمع خیرین و همچنین استانداری از توزیع این پک‌های سلامت مطلع شوند و یا می‌توانند به آدرس خیابان احمد آباد نبش رضا ۱۲ مراجعه کنند و بسته‌های سلامت را تحویل بگیرند.
 
انتهای پیام//ی.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.