حسن بیگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مدعیان حقوق بشر در کشتار مسلمانان هند با آمریکا هم کاسه هستند

نماینده مجلس گفت: کشورهایی که در مقابل اقدامات واشنگتن سکوت اختیار می‌کنند در کشتار مسلمانان هند، هم‌‎کاسه با آمریکا هستند.

آمریکا دلیل اصلی اتخاذ سیاست خصمانه هند در برابر مسلمانان است/مدعیان حقوق بشر در کشته شدن مسلمانان هند با آمریکا هم کاسه هستندابوالفضل حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تحلیل سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مسلمانان هند گفت: همه این آتش‌ها از گور شیطان بزرگ یعنی آمریکا بلند می‌شود، متاسفانه غربی‌ها در دو دهه گذشته سیاست غلطی مبنی بر اسلام زدایی و مقابله از مسلمانان اتخاذ کرده‌اند.

او افزود: آمریکا در هر گوشه از دنیا دستی در آتش افکنی‌ها دارد و کشور‌ها و ملت‌ها را به جان مسلمانان می‌اندازد. هندوستان یکی از کشور‌های بزرگ و پر جمعیتی است که تعداد زیادی از مردم آن مسلمان شدند، اما اکنون آمریکا و سازمان سیا  با طراحی‌های انجام شده در صدد این هستند که هندی‌ها را به جان مسلمانان بیاندازند، در نتیجه آنها هم  نسبت به مسلمانان اقدام خصمانه‌ای  اتخاذ کرده‌اند.

حسن بیگی با تأکید بر اینکه دست دولت هند زیر ساطور آمریکایی‌هاست، گفت: متأسفانه  هندوستان مقابله با برخورد های خشن واشنگتن را نادیده گرفته است، از طرف دیگر اروپایی‌ها، غرب و همه کشور‌هایی که در سطح جهان صحبت از دموکراسی، آزادی بیان و آزادی مذهب سر می‌دهند در مقابل مسلمان کشی در تمام دنیا سکوت اختیار کرده‌اند، البته  خود غرب هم  تلاش می‌کند که چنین اقداماتی انجام شود تا اسلام‌گرایی کاهش یابد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدامات آمریکا در برخورد با مسلمانان نشان می‌دهد که  اسلام تنها دینی است که سعادت همه انسان و جهان را می‌خواهد، همچنین باید گفت که قرآن هم تنها کتابی است که در سطح بین المللی در همه زبان‌ها فراگیر شده و منجر به کُند شدن تیغ آمریکایی‌ها نسبت به این مسئله شده است.

این نماینده مجلس دهم تأکید کرد: آمریکایی‌‌ها می‌خواهند بین ملت‌ها، مردم و ادیان مختلف علیه مسلمانان  جنگ به راه بیاندازند، بنابراین دولت‌ها به نوعی نسبت به این مسئله مماشات می‌کنند و اقدام جدی انجام نمی‌دهند.

او تصریح کرد: ملت هندوستان روز به روز به سمت مسلمانی و اسلام حرکت می‌کنند و بدون شک  آمریکا بازنده این بازی خواهد بود. در حقیقت جهان امروز آبستن یک حرکت جدید است، چراکه همه دنیا به  واشنگتن نه گفته‌اند و آنها در سطح بین المللی در حال منزوی شدن هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: به تدریج همه مردم دنیا متوجه اقدامات خصمانه آمریکا می‌شوند و روز به روز قدرت آنها رو به افول می‌رود، اما اروپایی‌ها و کشورهایی که در مقابل اقدامات واشنگتن سکوت اختیار می‌کنند در  این خونریزی‌ها هم کاسه با ایالات متحده هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار