با وجود مهمان ناخوانده، قلب‌ها برای هم می‌تپد

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، پایگاه‌های فیزیکی و جشن‌های برنامه ریزی شده حضوری امسال حذف و شیوه‌های غیرحضوری و الکترونیکی جایگزین آن شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اعلام اینکه ۱۴ اسفند سالروز تاسیس این نهاد با عنوان هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده و تجلی خیر و نیکوکاری توسط خیران به نیازمندان است، گفت: مردم همیشه در صحنه‌های همبستگی و کمک به همنوع پیشتاز بوده اند و این هفته فرصتی فراهم می‌کند تا شیوع این ویروس زمینه‌ای را برای عدم حمایت و کمک به نیازمندان ایجاد نکند.

او با اشاره به اقدامات ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین جامعه هدف،  ادامه داد: به این منظور از فردا برای ۲۰ هزار خانوار دارای بیمار صعب العلاج و سالمند که در معرض آسیب هستند، بسته‌های بهداشتی ویا کمک هزینه تهیه سبد بهداشتی مورد نیاز واریز می‌شود تا اقلام مورد نیازشان بهداشتی خودشان را تهیه کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح «۲۰-۲۰» از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین، گقت : امسال در قالب این طرح به صورت ویژه علاوه بر اجرای نذر قربانی و صدقه برای سلامتی هموطنان، در حوزه اکرام ایتام و کمک‌های خیرخواهانه اقداماتی توسط امدادگران و مراکز نیکوکاری به صورت غیرحضوری با ارسال پیامک و برقراری تماس با خیران انجام می‌شود.

آسوده افزود: سلامتی خانواده‌ها برای ما اهمیت دارد و بستر‌های الکترونیکی کمیته امداد آماده ارایه خدمت است بنابراین مددجویان تحت حمایت به منظور حفظ سلامتی خود، می‌توانند برای دریافت ۲۶ خدمت مورد نظر خود به سایت e.emdad.ir مراجعه و از مراجعات حضوری به دفاتر کمیته امداد پرهیز کنند.

نیکوکاران می‌توانند به منظور مشارکت در جشن نیکوکاری عدد ۲ را به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۵۱ و یا با شماره گیری کد ussd عدد # ۰۵۱ * ۱ * ۸۸۷۷ * ونیز واریز وجوه نقدی به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ و یا شماره کارت مجازی ۱۲۴۰-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ با شناسه واریز ۸۸۰۴۰۳۷۳۸ نزد بانک ملی ایران به نام کمیته امداد اقدام کنند.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.