خروج از بحران کرونایی با آسیب کمتر

اقدامات مازندران برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا شایسته است و با کمترین آسیب از آن خارج خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان در جلسه ستاد جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در چالوس گفت: مردم باید تلاش کنند در خانه بمانند و قرنطینه فردی در استان گسترش یابد.

او با بیان اینکه اقدامات شهرستانی در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا شایسته بوده است، ادامه داد: پیش بینی ما این است بتوانیم با آسیب کمتر از این بحران خارج شویم.

حسین زادگان گفت: ۸۵ درصد بیماری با مراقبت‌های معمولی رفع می‌شود و نیاز تمام مردم مراقبت‌های شخصی را انجام دهند تا مشکل‌ها کاهش یابد.

استاندار مازندران گفت: کمیته‌های پشتیبانی و خیرین در شهرستان‌ها باید فعال‌تر از گذشته پای کار بیایند و اقلام بهداشتی در اختیار عموم مردم قرار گیرد.
 
او با بیان اینکه در حال حاضر در استان مازندران استرس‌ها کاهش پیدا کرده است، افزود: در تمام ورودی‌های استان مازندران تست کرونا گرفته می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان مازندران گفت: بیمارانی که از بیمارستان ترخیص می‌شوند نیز باید مراقبت شود و از منزل خارج نشود، چون انتقال ویروس امکان پذیر است.

استاندار مازندران تعطیلی سفره خانه‌ها و مهمان پذیرها، ممنوعیت اجاره دادن ویلا به مسافران و ممنوعیت نصب هرگونه چادر مسافرتی از جمله مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در استان اعلام کرد و ادامه داد: برای کنترل شیوع کرونا رستورانها، تالار‌ها و برگزاری هر تجمعی در شهرستان‌ها باید تعطیل شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار