گزارش/

آخرین مهلت ثبت نام در مسکن ملی اعلام شد/ ایجاد ۲۰۰ هزار ظرفیت در دور دوم

ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از روز شنبه ۱۷ اسفند در ۵ استان کشور آغاز و تاپایان سال ادامه دارد.

ثبت نام طرح اقدام ملی تا پایان سال ادامه خواهد داشت/ سهمیه بسیاری از استان افزایش یافته استبه گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  طرح اقدام ملی مسکن به مرحله دوم ثبت نام خود رسید و با توجه به استقبال بسیار زیاد از سوی متقاضیان در این طرح اقدامات لازم برای ثبت نام در مرحله دوم از سوی وزارت راه و شهرسازی آغاز شد در این طرح مقرر شده ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب در قالب مشارکتی همکاری با خود متقاضیان ساخته شود.

در همین رابطه پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در گفت و گو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه از شنبه هفدهم اسفند ماه ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان اردبیل و استان البرز انجام می شود، گفت: روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به ترتیب ثبت نام در استان های دیگر انجام می شود.

اصلانی با اشاره به اینکه ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن با مرحله اول این طرح تفاوت دارد، گفت: در مرحله دوم طرح ملی مسکن از طریق قرعه کشی متقاضیان انتخاب می‌شود، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از تجمع متقاضیان در اماکن شلوغ سعی کرده ایم متقاضیان را از طریق قرعه کشی برای واحدهای این طرح انتخاب کنیم.

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن سقف زمانی برای ثبت نام گذاشته شده بود و ظرفیت های محدودی ایجاد کرده بودیم، افزود: بسیاری از متقاضیانی که به دلیل نداشتن اینترنت پرسرعت مجبور بودند برای ثبت‌نام به کافی نت ها مراجعه و از طریق حضوری این ثبت نام را انجام دهند.

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی توضیح داد: در این مرحله از طرح اقدام ملی مسکن و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت متقاضیان سر کرده ایم سقف زمانی را برداشته و تمامی متقاضیان ظرف مدت دو تا سه روز بدون داشتن استرس و یا نگرانی اقدام به ثبت نام می کنند.

او بیان کرد: انجام قرعه کشی برای انتخاب متقاضیان باعث سخت شدن مراحل پالایش برای وزارت راه و شهر سازی شده و البته یک مرحله دیگر هم به غربالگری متقاضیان برای ما اضافه شده اما برای سلامتی مردم و جلوگیری از اجتماع سعی کرده ایم از طریق قرعه کشی متقاضیان را انتخاب کنیم.

اصلانی بیان کرد: برای هر استان دو تا سه روز فرصت در نظر گرفته ایم تا هر متقاضی با هر سرعت اینترنتی بتواند به راحتی وارد سایت شده و ثبت نام را انجام دهد.

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی اظهار کرد: قرعه کشی استان به استان انجام می‌شود و بعد از پالایش و غربالگری و اتمام فرآیندها، در آخرین مرحله کسانی که شرایط و احراز شرایط لازم را داشته باشند انتخاب می شوند.

اصلانی با اشاره به اینکه ظرفیت ها در این مرحله در برخی از استان‌ها کاهش پیدا کرده است، گفت: تعدادی از متقاضیان که در مرحله اول شرایط لازم را نداشته اند ریزش شده و همین موضوع ظرفیت‌های جدیدی را ایجاد کرده است البته در برخی از شهرها هم هر آنچه که زمین و اراضی توانسته‌ایم تامین کنیم در مرحله دوم در شهرهای مختلف عرضه شده است.

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی تاکید کرد: در استان تهران هم با توجه به ریزش هایی که وجود داشته و اراضی که تامین شده در شهرهای جدید توانستیم ظرفیت های مختلفی را ایجاد کنیم.

اصلانی بیان کرد: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن و مرحله دوم آن تا پایان سال ادامه خواهد داشت و ما تمامی استان‌ها را پوشش خواهیم داد و به هیچ عنوان متقاضیان بابت ثبت نام نگرانی نداشته باشند.

او تصریح کرد: کسانی که در مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به خاطر شیوع ویروس کرونا نتوانستند جهت اعتراض مراجعه حضوری داشته باشند نگران نباشند و جایگاه آنها در مرحله دوم این طرح محفوظ خواهد بود.

اصلانی یاد آور شد: در طرح اقدام ملی مسکن حق هیچ کسی را ضایع نخواهیم کرد و کسانی که در مرحله اول نتوانستند ثبت نام کنند و یا اگر اعتراضی داشته باشند و اعتراض آنها مورد قبول باشد می توانند ثبت نام کنند و حق آنها در سایت محفوظ خواهد بود.

مدیر دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: برخی از متقاضیان در مرحله اول به دلیل تشابه اسمی و یا خطای انسانی حذف شده بودند که با مهلت اعتراضی که داشتند می توانند فرم "ج" انها سبز شود بنابراین در این مرحله حق آنها محفوظ خواهد شد و بعد از اتمام مرحله دوم ثبت‌نام به چرخه ثبت نام باز خواهند گشت.

اصلانی تصریح کرد: متقاضیان به هیچ عنوان نگرانی بابت پایین بودن سرعت اینترنت نداشته باشند چرا که در این طرح و با شرایطی که ایجاد کرده‌ایم علاوه بر طولانی شدن فرآیند ثبت نام کرده ایم شرایط را به گونه ایجاد کنیم که متقاضیان با هر نوع سرعتی بتوانم وارد سامانه شود.

او اظهار کرد: در این مرحله حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکونی ظرفیت در شهرهای مختلف ایجاد کرده‌ایم.

ظرفیت ثبت نام مسکن ملی در شهر تهران افزایش یافته است

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تصریح کرد: در دور دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در تمام شهر‌های کشور در نظر گرفته شده است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در این مرحله با مراجعه به سایت، ثبت نام را انجام دهند.

او با بیان اینکه در این مرحله ظرفیت‌های تمامی شهر‌ها را افزایش خواهیم داد گفت: ظرفیت بسیاری از شهر‌ها از جمله شهر‌های تهران افزایش یافته است.

برخی اقشار جامعه، طرح «اقدام ملی مسکن» را در قالب احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی کرده است که ثبت‌نام مرحله اول آن به اتمام رسیده و ثبت نام مرحله دوم هم از شنبه ۱۷ اسفند ماه آغاز می‌شود.


آن طور که پیداست این طرح برای اقشار متوسط رو به بالای جامعه برنامه ریزی شده، چراکه متقاضیان باید بیش از ۵۰ میلیون تومان آورده نقدی داشته باشند و بتوانند ماهانه اقساط یک تا دو میلیون تومان وام مسکن را پرداخت کنند. این در حالی است که در مسکن مهر، مردم با آورده‌های ۱۰ میلیون تومانی و اقساط ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی خانه‌دار شدند.

ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی هر چند با تأخیر ۶ ساله شروع‌ شده است، اما می‌تواند آرامش و ثبات را به بازار آشفته مسکن برگرداند. در ماه‌های اخیر نیز شاهد درستی این ادعا بودیم، چنان‌که پس از اعلام رسمی آغاز این طرح از سوی وزارت راه و شهرسازی و در ادامه آغاز رسمی عملیات اجرایی این طرح، شاهد ثبات نسبی و در برخی موارد کاهش قیمت مسکن در کشور بودیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
امکان داره الان منم ثبت نام کنم
Iran (Islamic Republic of)
احمد برزگر
۰۹:۴۵ ۲۸ تير ۱۳۹۹
سلام تو و خدا فکر ی هم برای کسانی که پول کمتری دارند و نتونستند ثبت نام کنند بکنید من 15 ساله مستجرم و3فرزند دارم صاحبخونه میخاد وسایلم را بریزه بیرون باوساطط همسایه ها بهم یک ماه وقت داده شما را بهه خدا به دادم برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
ما که اصلا خبر نداشتیم لطفا یه راهی برای ما بزارید تا بتونیم ثبت نلم کنیم تشکر از شما
Iran (Islamic Republic of)
صفری
۲۰:۱۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
ماکه دیر متوجه شدیم یه راه حلی هم براما بزارید تاماهم ثبت
نام کنبم
Turkey
خوزستان اهواز
۱۴:۲۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام من هیچ واریزی پولی ندارم که به بانک بدم اجاره هم نشستم کارگر روزمزد هستم خونه هم ندارم متاهل هستم یک دختر 2 ساله دارم حتما جواب دولت میگه این طرح مسکن هیچ وقت شامل این جور آدم نمیشه پس هیچ کاری نميتونم انجام بدم ولی خدا بالاسر است وشاهد
Iran (Islamic Republic of)
معصومه تیموری
۰۰:۴۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
باید یه فکری برای خانمای که سرپرست خودشون هستن و بیکار هم شدن بکنین آخه ما چطوری میتونیم ثبت نام کنیم وقتی که پول نداریم اصلا تو هفت آسمون یه ستاره هم نداریم چطور میتونیم پول خونه ثبت نامی رو پرداخت کنیم بازم این خونه هارو کسایی میگیرن که پول دارن و بی پولا باز مستاجر میمونن
Pakistan
صفيه اسکانى
۲۱:۴۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
ثبت نام براى مسک سکونى
سلاعزيزم
اينجانپ بنده خونه خود نداريم ايجارى خونه در دسترسم نيت خانواده بزرگ دارم در سيستان و بلوچستان شرستان چابهار منتقطه رمىن کرايه نشينيم دست بسته عرض خدا رو بخاطرحضرت امام کمک مالى يا خونه خانوادى اقدام فرماييد ممنونم از لطف و زحمات شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
تورو خدا کمک کنید ما هم خانه دار بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
تورو خدا اینا بزارین آنان ک خونه ندارن ما هم استان فارس فیروز آباد هستیم چند سالی هس اجاره نشین ماک خبر دار نشدیم برای ثبت نام آیا تمدید دارید همش کرونا کرونا نمیزاره
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۴۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
آیا این طرح در بلوچستان هم هست یا نه؟
ما می‌خواهیم ثبت نام کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی شیخی
۱۱:۰۷ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
امیدوارم واقعی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
ماحتی پنج میلیونم نداریم چه برسه به پنجاه میلیون.اگه اینطوریه پس خدابه دادمون برسه.
همش میگن اول پول بدین.
Iran (Islamic Republic of)
محدثه نصراله زاده
۱۰:۱۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
با سلام لطفا در شيراز زمان طرح مسكن ملي را تمديد كنيد ما در ثبت نام 26آذر پول كافي نداشتيم و دير فهميديم الان الهي شكر پولمان جور شده است با تشكر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
مجردا میتونن ثبت نام کنن؟؟؟؟
United States of America
فراهانی
۰۱:۴۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
باسلام مرحله اول که هرکاری کردیم نتونستیم ثبت نام کنیم مرحله دوم ثبت نام اراک کی شروع میشه با گوشی موبایل هم میتونیم ثبت نام کنیم با تشکر اطلاع رسانی کنید؟؟؟
United States of America
علی فراهانی
۰۱:۴۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
باسلام مرحله اول که هرکاری کردیم نتونستیم ثبت نام کنیم مرحله دوم ثبت نام اراک کی شروع میشه با گوشی موبایل هم میتونیم ثبت نام کنیم با تشکر اطلاع رسانی کنید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
با سلام این ظرفیت و قرعه کشی دیگه چیه هر کی میخواد بده ثبت نام وای انجام بدن مفتی که نمیخوان بدن بذار هرکی خونه نداره به یه چیز دلش خوش بشه
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۹:۳۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اینم درست می کنن واسه دلالا وگرنه من اگه۵۰ تومن داشتم خودم خونه میگرفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اصفهان ازکی شروع میشه وکدوم شهرستانهای اصفهان داره؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۳۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
کرج کی شروع میشه
Iran (Islamic Republic of)
کد ملی
۱۶:۳۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
دولت اگر بخواهد البته اگر!!!! شناسایی کسانی که فاقد مسکن هستند سخت نیست ولی اراده حقیقی برای خانه دار کردن بی مسکنها وجود ندارد. کسی که پول ندارد با این طرح ها هیچ وقت صاحب خانه نمی شود.
Iran (Islamic Republic of)
کد ملی
۱۶:۲۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
دولت بایستی جرات پیدا کند و اقشاری که نه پول و نه خانه دارند حداقل از پول بیت المال صاحب خانه کند.
Australia
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام‌من تهران زندگی میکنم و‌چون مجرد هستم پدر و مادر وهم فوت کردن و دوسال تازه خونه گرفتم با من هم خونه تعلق میگیره باید کجا مراجعه بکنم تشکر یک فکر هم به حال ما یتبم ها بکنید ما هم خدا داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
چه فایده این مرحله هم قراره قرعه کشی بشه و شانس ما برای خانه دار شدن باز کم میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۴۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
وقتی کسی پول ندارد خونه بخرد یعنی پول لازم برای خرید این نوع مسکن را هم ندارد کاش راهکار دیگه ای مسئولان برای خانه دار شدن مردم ارائه دهند
Poland
بیتا حسینی
۱۲:۱۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ممیشه جواب بدین.خوب چرا اول غربالگری نمیکنید بعدش قرعه کشی کنید.قرعه کشی کردین بعدش نصفشون هم تو غربالگری افتادن تکلیف جاهای خالی چی میشه؟؟؟توضیح؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
شیراز کی شروع میشه؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۰:۰۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
کرمانشاه شهر صحنه کی ثبت نام داره.
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۲۳:۵۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
درخواست مسکن ملی رودارم ،من بدبختم تهی دستم به دادم برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام تو این طرح ثبتنام نکنی به نفعت هست
Iran (Islamic Republic of)
ابرهیم
۲۰:۴۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
با گوشی میشه ثبت نام کرد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۳۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
عالی است .آیا در موقع ثبت نام پول می خواهید..ممنون
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۹:۴۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام

دوستان عزیز هنگام ثیت نام پول نمیخوان
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۳۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
عالی است .آیا در موقع ثبت نام پول می خواهید..ممنون
Germany
باسلام استان همدانم وشهر ملایر هم جای ثبت نام داره
۱۹:۲۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
لطف کنید جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
احسانا
۲۰:۵۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
از فردا ساعت ۱۰ صب بازمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام ایلام کی ثبت نام شروع میشه؟لطفا جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
Ahad
۱۶:۵۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
این همه مسکن مسکن میکنن تا امروز من ندیدم قیمتشم بنویسن یا مسکن مهر برای چه کسانی ساخته میشه فقیر یا ثروتمند و چرا ساخته میشه ممنون میشم یه پرفسور یا یه ادم باهوش جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۶:۲۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
الان‌‌۱۲سال.‌که‌ازدواج‌کردم‌با.دوتا‌بچه.‌همش.اجاره.نشین‌بود.م‌هیچ‌پولی.هم.ندارم‌چون‌خرجی.زیاددیگه‌امیدی‌برای.خونه‌دار.شدن‌ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
شما اشتباه ميكنيد وقتي پول نداريد دوتا بچه بيچاره رو أسير ميكني چرا بچه مياريد وقتي پول نداريد!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام ولی ما فرزند نمیاریم....
خود دانی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
پ ن پ ميخواي شيش تا بچه هم بيار هرروز بهشون نون خشك و آب بده بخورن
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۶:۰۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
وقتتون بخیر برا شیراز هم هست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۶:۰۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
وقتتون بخیر برا شیراز هم هست؟؟؟
Netherlands
یوسفی
۱۴:۵۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
من هنوز نتوانستم ثبت نام مسکن را انجام بدم نمیدونم چه کار باید کنم راهنمایی کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی منوری
۱۴:۵۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
تاریخ ثبت نام تهران کی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام منی که 30/40میلیون ندارم باید ثبت نام نکنم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
نصف شرکت کننده گان دوره اول رد صلاحیت شدن به بهونه فرم ج
اصلا قضیه فرم ج چیه ، وقتی تسهیلات مسکن و دولتی نگرفتیم چطور رد صلاحیت شدیم!
هیچ کارشون شفاف نیست و توضیحات لازم هم نمیدن!
.
فقط میگن این تاریخ برید سامانه یه کلیک کنید بررسی کنیم!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
کاملا درست.
مطمعنا جایی که شفاف سازی نیست یه فسادی دارن راه میاندازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
کاملا حق باشماست. حتما فساد وجود داره جایی که شفافیت نیست. دارن فساد می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر گلشن
۱۳:۴۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
شیراز هم ثبت نام داره ممنون جواب بدید.یاحق
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
شاید
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۴۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید
این خیلی مهمه چون هم طبق فرمایشات رهبری و هم بیانات اقای ریئسی راجب درخت کاری و ..
در شیراز متاسفانه هیچ نهالی بین کسی پخش نشد و متاسفانه بعضی افراد در شهرداری درخت ها را برداشته و دارن میفروشن و امروز خودم رفتم نهال بگیرم برای کاشتن بعدش گفتن تمام شده ولی امدم بیرون یکی از افراد شهرداریفت من بیستا دارم دانه ای سی تومن بهت میدم...لطفا کسی که اینو میخانی پیگری کنید و به اون گروه خبری مربوطه ارجاع کنید...
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر گلشن
۱۳:۴۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
شیراز هم ثبت نام داره ممنون جواب بدید.یاحق
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
شاید
Iran (Islamic Republic of)
عباس نصراله زاده
۱۳:۳۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام من ساکن تهدان هستم منتهای مطلب از سال ۸۹ با قولنامه عادی مستاجرم وگواهی کار که ساکن تهرانم را نیز دارم واگر با این شرایط ثبت نام کنم مانعی پیش نمییاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
به اخر خط رسیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
آقای ادمین من در منطقه ۱۷ تهران حالا کجای تهران می توانم ثبت نام کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
فعلا اولشه از ۳۰و۴۰ میلیون تازه رسیدن به ۵۰میلیون .ببین اگه شروع کنن به ساختن و بعدش موقع تحویل
Iran (Islamic Republic of)
ابوالقاسم ڑیان کارگر
۱۲:۵۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
پیشنهاد خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
چند سالته؟
Iran (Islamic Republic of)
احسان لیقوانی
۱۲:۲۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام تهران کی میتونیم ثبت نام کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۲:۱۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
قبلا میگفتین متقاضیان باید 30 تا 40 میلیون تومان آورده نقدی داشته باشن الان میگی بیش از 50 میلیون.
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
مفتی نمیدن میلاد
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۴:۲۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
30 تا 40 اورده اولیه هست. با پولی که در طی ساخت میگیرن میشه بالای 50 تومن.
Iran (Islamic Republic of)
Ahad
۱۶:۵۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
احتنالا مسکن مهر با دلار ساخته میشه خخخ
Iran (Islamic Republic of)
حیدری
۱۰:۲۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام لطفا سایت ثبت نام مسکن ملی زنجان را معرفی کنید
Iran (Islamic Republic of)
حیدری
۱۰:۲۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام لطفا سایت ثبت نام مسکن ملی زنجان را معرفی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۹:۵۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام بنده در مرحله اول ثبت نام کرده ام. فرم جیم من و همسرم قرمز بود. در سامانه اعتراض ثبت نموده ام. تکلیف ما چی میشه. جواب اعتراض ها کی داده می شه به خاطر کرونا هم که نمیتونیم به دفاتر مراجعه کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
واحد هاي مسكونىِ وسط بيابون؟!
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
نه وسط خيابونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
استان آذربایجان شرقی چه ساعتی شروع میشه ساعت و روزش؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
چرا دور اول قرعه کشی نکردید. دور اول ثبت نام مسکن ملی کاملا بی عدالتی بود. دور اول ثبت نام را منحل کنید و همه مردم ثبت نام کنند و بین همه مردم تمامی سهمیه ها قرعه کشی شود تا عدالت رعایت شود.
United States of America
حمیده
۰۹:۰۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
با سلام متاسفانه از ثبت نام اولیه جا ماندم
الان تو سامانه نمی تونم ثبت نام کنم
اعتراض هم نمیشه گذاشت چون کد رهگیری ندارم
لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۸:۵۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
قبلا میگفتین متقاضیان باید 30 تا 40 میلیون تومان آورده نقدی داشته باشن الان میگی بیش از 50 میلیون.
هرروز قیمت میبرین بالا دیگه مردم بهتون اعتمادی ندارن.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۸:۵۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
قبلا میگفتین متقاضیان باید 30 تا 40 میلیون تومان آورده نقدی داشته باشن الان میگی بیش از 50 میلیون.
هرروز قیمت میبرین بالا دیگه مردم بهتون اعتمادی ندارن.
Iran (Islamic Republic of)
ad
۰۸:۰۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
چرا دور اول بصورت قرعه کشی انجام نشد؟
حق مردم ضایع نشد؟
ما اینترنت پر سرعت نداشتیم.
حداقل اطلاع رسانی می کردید.
Pakistan
صفيه اسکانى
۲۱:۴۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
ثبت نام براى مسک سکونى
سلاعزيزم
اينجانپ بنده خونه خود نداريم ايجارى خونه در دسترسم نيت خانواده بزرگ دارم در سيستان و بلوچستان شرستان چابهار منتقطه رمىن کرايه نشينيم دست بسته عرض خدا رو بخاطرحضرت امام کمک مالى يا خونه خانوادى اقدام فرماييد ممنونم از لطف و زحمات شما
Iran (Islamic Republic of)
ad
۰۸:۰۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
چرا دور اول بصورت قرعه کشی انجام نشد؟
حق مردم ضایع نشد؟
ما اینترنت پر سرعت نداشتیم.
حداقل اطلاع رسانی می کردید.
آخرین اخبار