زمین گیر شدن ویروس کرونا در پشت دروازه های شهر ایذه

مسئول واحد زیباسازی شهرداری ایذه گفت: تاکنون مورد ویروس کرونا در ایذه مشاهده نشده و روند ضدعفونی و گندزدایی در این شهرستان ادامه دارد.

مجتبی محمدی مسئول واحد زیباسازی شهرداری ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: با توجه به انتشار ویروس اپیدمی کرونا در سراسر دنیا و بعضا انتشار این ویروس خطرناک در کشور و مشاهده و مبتلاشدن چندین تن از هم استانی‌ها به کرونا ویروس، برابر گزارشات واصله تا کنون این اپیدمی ناشناخته وارد شهر ایذه نشده است.

او افزود: در همین زمینه بر حسب انجام وظیفه، شهرداری ایذه در کنار سایر ادارات متولی علی الخصوص شبکه بهداشت و درمان با تمهیدات و تدابیر لازم، ضمن ضدعفونی نمودن معابر و مراکز پرتردد شهری و اماکن دولتی و آهک پاکشی و گندزدایی جداول، کانال‌ها و ... اقدام به عملیات پیشگیرانه نموده است.

محمدی بیان داشت: تعطیلی مدارس، رعایت بهداشت فردی و عمومی در میان شهروندان در چند هفته اخیر، کاهش تردد در سطح شهر توسط شهروندان، نصب بنر اطلاع رسانی در جهت رعایت نکات بهداشتی در چهارراه‌ها و معابر شهری، جلوگیری از برگزاری جشن‌ها، مراسمات و تجمعات در سطح شهرستان در کنار تبلیغات و توضیحات پزشکان و متخصصان از طریق شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌ها در جهت جلوگیری و انتشار این اپیدمی ناشناخته در سطح شهرستان کمک شایانی نموده است.

مسئول واحد زیباسازی شهرداری ایذه ضمن تقدیر و تشکر از همه آحاد جامعه و شهروندان عزیز و گرامی، مسئولان، ادارات، گروه‌های مردم نهاد و فعالان اجتماعی، دلسوزان و همه کسانی که در این گونه مشارکت‌های اجتماعی نقش فعال و بسزایی دارند و در روز‌های اخیر به هر نوعی آمادگی کمک و همیاری خود را اعلام نمودند امیدواریم به امید خداوند بزرگ و تلاش شبانه روزی مدیران و مسئولان و استفاده از بروزترین راهکار‌ها و تدابیر لازم و ضروری، همه با هم و در کنار هم و با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی تا ریشه کن کردن نهایی این ویروس خطرناک متحد و هم پیمان خواهیم شد و کووید ۱۹ را شکست خواهیم داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
احتمالا به خاطر اینکه شهرایذه در سواحل دریا قرار گرفته کرونا نمی تونه از دریا عبور کنه؟!!!!