وضعیت شهروند عربستانی مبتلا به کرونا پایدار است

وزیر بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد وضعیت فردی که به کرونا مبتلا است پایدار بوده و آزمایش ابتلای ۵۱ نفر از کسانی که با او در ارتباط بودند منفی است.

وزیر بهداشت عربستانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، توفیق الربیعه، وزیر بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد وضعیت فردی که در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده بود پایدار و در یکی از بیمارستان‌ها در حال درمان است.

وزیر بهداشت عربستان گفت: «مشخص شده است تمام کسانی که با این فرد در ارتباط بودند ۷۰ نفر هستند که آزمایش ابتلای ۵۱ نفر از آن‌ها به این ویروس منفی بود و منتظر جواب بقیه هستیم.»

عربستان سعودی دو روز پیش از ابتلای یکی از شهروندان این کشور به کرونا خبر داده بود. این شهروند به ایران سفر کرده و از طریق بحرین به عربستان بازگشته بود.


بیشتر بخوانید:


این در حالی است که خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داده است به دلیل شیوع بیماری کرونا، مقامات سعودی به طور موقت حج عمره را برای شهروندان و ساکنان این کشور هم ممنوع کردند.

خبرگزاری دولتی عربستان به نقل از وزارت کشور سعودی این خبر را اعلام کرد و افزود این تصمیم به طور مرتب ارزیابی خواهد شد و با تغییر شرایط تغییر خواهد کرد. 

پیش‌تر مقامات سعودی صدور روادید برای انجام حج عمره و زیارت مسجد النبی (ص) را به حالت تعلیق درآورده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار