جشن نیکوکاری غیرحضوری برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: مردم و خیران می‌توانند کمک‌های خود را به صورت غیر حضوری پرداخت کنند.

جشن نیکوکاری غیرحضوری برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با بیان اینکه روز ۱۴ اسفند هم سالروز تأسیس کمیته امداد بوده و هم آغاز هفته احسان و نیکوکاری گفت: هر ساله در این ایام کمک‌هایی جمع‌آوری و میان خانواده‌های مددجو توزیع می‌کردیم، اما امسال به دلیل شرایط ویژه پیش آمده امکان تجمع و جمع‌آوری کمک‌ها وجود ندارد.

اوبا بیان اینکه برای حل این موضوع سه روش پرداخت غیر حضوری انتخاب شده است افزود: مردم می‌توانند کمک‌های خود را به کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۹۶۶۷۲ نزد بانک ملی واریز کنند و یا با کد دستوری *۸۸۷۷*۱*۰۸۱# با انتخاب جشن نیکوکاری کمک نقدی را واریز کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان ادامه داد: همچنین مردم می‌توانند با پیام رسان بله، گزینه جشن نیکوکاری را انتخاب و سپس کمک نقدی خود را پرداخت کنند.

ترکمانه با اشاره به اینکه توصیه ما به مردم و خیران است به کمک‌های نقدی بیشتر توجه کنند ادامه داد: در کنار این موارد پویش #یک_سبد_مهربانی_به_شکرانه_سلامتی نیز با هدف تأمین ۵۰ هزار سبد غذایی شب عید مددجویان راه‌اندازی شده که با همکاری صدا و سیما، دبیران ستاد اقامه نماز و موسسه‌های نیکوکاری در حال اجراست.

او با بیان اینکه امیدواریم مردم امسال با توجه به شرایط موجود توجه بیشتری به مددجویان داشته باشند گفت: خوشبختانه در همدان با وضعیت بحرانی در شیوع کرونا مواجه نیستیم و همین سبد غذایی می‌تواند شکرگزاری نعمت سلامتی در درگاه خداوند باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.