همدلی مردم اراک برای رفع نیاز‌ها در مقابله با کرونا

یک خانواده خیر اراکی با تولید روزانه هزار ماسک به رفع نیاز جامعه کمک می‌کند.

همدلی مردم اراک برای رفع نیاز‌ها در مقابله با کرونا به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، یک خانواده خیر اراکی برای رفع نیاز جامع در مقابله با کرونا روزانه هزار ماسک تولید و به صورت رایگان در اختیار مردم می‌گذارد.

این خانواده خیر در آموزشگاه خیاطی ارمغان در اراک که زیر نظر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند روزانه هزار ماسک با پارچه کتان مرغوب تولید و به صورت رایگان توزیع و در اختیار مردم قرار می‌دهند.

این ماسک ها‌ی پارچه‌ای چندبار مصرف و قابل شستشو هستند که بعد از هر بار مصرف می‌توان آن‌ها را ضدعفونی و استفاده کرد.

انگیزه این خانواده برای ساخت ماسک کمبود این کالا در داروخانه‌ها پس از شیوع ویرس کرونا بوده است و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و کالایی خود را به اندازه وسعشان به این کارگاه هدیه کنند.

  با رعایت نکات بهداشتی، شستن مداوم دست‌ها و تردد نکردن در مکان‌های عمومی می‌توان به راحتی از ابتلا به  کرونا ویروس جلوگیری کرد و  از مردم  باید  فعلا به غیر از مواقع اضطرار از منزل خارج نشوند.

در حال حاضر علاوه بر مراکز تعیین شده برای مبتلا به کرونا در شهرستان‌های استان مرکزی در مرکز استان مرکزی هم سایت ویژه بیماری کرونا در بیمارستان آیت الله خونساری اراک دایر شده و افراد مشکوک در این بیمارستان بستری می‌شوند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.