پیشگیری از کرونا ویروس باید در اولویت مردم باشد

استاندار خوزستان گفت: اقدامات پیشگیرانه از کرونا ویروس باید در اولویت قرار گرفته و شهروندان از تردد‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: ضدعفونی معابر شهری و محل تردد شهروندان تاثیر بسزایی در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا دارد و  از ۲ روز گذشته تاکنون تعداد مراجعه به بیمارستان‌ها کاهش یافته و این نوید خوبی در مسیر مبارزه با این ویروس است.

او با بیان اینکه در هسته مرکزی اهواز تردد شهروندان بیشتر بود افزود: در چندین مرحله سازمان آتش نشانی اهواز اقدام به ضد عفونی این نقطه کرده و این روند همچنان تا ریشه کن کردن ویروس کرونا ادامه دارد.

شریعتی بیان داشت: ضد عفونی ناوگان اتوبوسرانی به صورت مستمر در دستور کار است، اما با این وجود به مردم توصیه می‌کنیم تنها در مواقع ضروری از منزل خارج شوند و خوزستان ۲ هفته حساس و حیاتی را پیش رو دارد و روز به روز اقدامات پیشگیرانه نیز تشدید می‌شود و امید است وارد شرایط بحرانی نشویم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: باید با جلوگیری از ایجاد تجمع، حضور نیافتن در آرامستان‌ها، تعطیلی نماز‌های جماعت، مدارس و تالار‌های عروسی و دانشگاه‌ها، زنجیره اتصال این بیماری را پاره کرده و به زودی از این شرایط سخت خارج شویم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.