افزایش سه برابری تولید زباله در خانه تکانی های نوروزی

معاون خدمات شهری منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و شروع خانه تکانی، حجم زباله تولیدی شهروندان دو تا سه برابر بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مجتبی قمرپور ،  معاون خدمات شهری منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: در آستانه نوروز 99 خانه تکانی شهروندان آغاز شده و حجم زباله تولیدی شهروندان دو تا سه برابرافزایش پیدا کرده است.

قمر پور با اشاره به اینکه شهروندان نسبت به زمان تعیین شده برای خارج کردن زباله‌ از منزل بی تفاوت نباشند افزود: در شرایط موجود از شهروندان تقاضا می‌شود با شهرداری همکاری کنند و ضمن تلاش برای کاهش میزان پسماند تولیدی، زباله‌های خود را در زمان مقرر یعنی ساعت ۹ شب از منزل خارج کنند.

او گفت: متاسفانه برخی از شهروندان به زمان مشخص شده برای خارج کردن زباله از منزل توجه ندارند و فکر می‌کنند در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند زباله‌های خود را دور بریزند.

معاون خدمات شهری منطقه ۵ شهرداری کرج افزود: این بی توجهی باعث انباشت زباله در کوچه و خیابان‌های شهر و انتشار آلودگی می‌شود.

قمر پور در ادامه به جمع آوری متکدیان از معابر اصلی نیز اشاره ای کرد و گفت: در روزهای پایانی سال شاهد افزایش تعداد متکدیان در مکان های پرتردد شهر هستیم که برای جمع آوری آنها با نیروی انتظامی هماهنگی صورت گرفته تا این افراد را جمع آوری و برای ساماندهی به مرکزی در تهران منتقل کنند.

انتهای پیام / خ . م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.