معاون بهداشت وزارت بهداشت مطرح کرد؛

تخصیص بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی به کرونا در تمام استان‌ها

رئیسی گفت: در تمام استان‌ها یک بیمارستان حداقل ۲۰۰ تختخوابی به کرونا اختصاص یافته است.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت اظهار کرد:   ایران اکنون سه مرحلۀ پیش از ورود کرونا، ورود کرونا و پس از ورود را پشت سر گذاشته و در هر سه مرحله اقدامات زیادی برای مهار این بیماری انجام داده است.

او افزود: پیش از ورود کووید ۱۹ اولین اقدامات اعلام هشدار و آماده باش به نظام سلامت کشور، تشکیل ستاد ویژه در وزارت بهداشت و کنترل مرز‌های زمینی و هوایی بودند .
 
رئیسی ادامه داد: در تمام استان‌ها یک بیمارستان حداقل ۲۰۰ تختخوابی به کرونا اختصاص یافته و یک تا دو بیمارستان نیز به عنوان پشتیبان قرار گرفتند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت تصریح کرد: آموزش همگانی از طریق رسانه‌ها و تشکیل ستاد کشوری مبارزه با کرونا به دستور رییس جمهور و به ریاست وزیر بهداشت اقدامات بعدی ایران برای مقابله با کرونا است.

او یادآوری کرد: تعطیلی لیگ‌های ورزشی، مدارس، دانشگاه ها، مراکز فرهنگی و هنری نیز بخش دیگری از برنامه مقابله با کرونا است که انجام شده است.

رئیسی بیان کرد:  ۱۲۰۰ مرکز شبانه روزی یا ۱۶ ساعته برای خدمت رسانی سرپایی در شهر‌های کمتر برخوردار و حاشیه شهر‌ها ایجاد شده است.

او در پایان گفت: کمیته علمی کروناویروس نیز به طور مرتب پروتکل‌ها در حوزه بستری و درمانی را به روز رسانی می‌کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار