استاندار ایلام:

ممنوعیت پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در ایلام

استاندار ایلام گفت: جهت پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در قالب کمپ، مدارس، ورزشگاه‌ها، مهمانسراها، مسافرخانه‌ها و امثال آن ممنوع است.

ممنوعیت پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت: مسافران نوروزی در جهت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا به ایلام سفر نکنند.

او اظهار کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های ستاد تسهیل مسافران نوروزی لغو شده است و فعالیت این ستاد در ذیل ستاد پیشگیری و مبارزه با این بیماری و در جهت جلوگیری از ورود مسافران به استان در ایام نوروز سمت و سو می‌یابد.

سلیمانی دشتکی مطرح کرد: گروه‌های طرح غربالگری و اجرای تست کرونا در مبادی ورودی استان استقرار می‌یابند و در این طرح بدون هیچ ملاحظه‌ای از افرادی که به استان ورود می‌کنند تست کرونا گرفته می‌شود و کسانی که داری علائم این بیماری باشند باید تا اعلام نتیجه آزمایش به مدت ۱۴ روز قرنطینه شوند.

او از همه مسافران نوروزی داخل و خارج استان خواست سفر‌های نوزوزی خود را به زمانی دیگر و وقتی که موج کرونا فروکش کرد موکول کنند و در این ایام در استان محل سکونت خود باشند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.