دستگیری سارق طلا کمتر از ۲ ساعت در تربت جام

فرمانده انتظامی تربت جام گفت: سارقی که از منزل همسایه اش، طلا سرقت کرده بود، در کمتر از دو ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ غلام محمد قهستانی فرمانده انتظامی تربت جام گفت: در پی مراجعه ۲خانم جوان به پاسگاه انتظامی بزد و اعلام سرقت طلا از جمله،۶ عدد النگو،۲جفت گوشواره و ۱ عدد انگشتر متعلق به خودشان توسط ۳ نفر سارق، بلافاصله دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پاسگاه بزد این شهرستان قرار گرفت.

 

او ادامه داد: شکات در اظهارات خود گفتند که ساعت ۸ ونیم شب در منزل ناگهان ۳ مرد که ماسک به صورت زده بودند با تهدید و ارعاب ما را مجبور کردند النگو‌ها و طلاجات خودمان را به آن‌ها بدهیم و سپس متواری شدند، با وجود این که چهره سارقان پوشیده بود و با توجه به لحن و گفتار قادر به شناسایی آن‌ها هستیم.

فرمانده انتظامی تربت جام گفت: ماموران در تحقیقات خود و در بررسی اظهارات مالباختگان، یکی از سارقین را که همسایه آن‌ها بود با بکارگیری شگرد‌های پلیسی در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و با هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.

قهستانی افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت طلاجات با همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کرد.

او با اشاره به کشف طلاجات مسروقه ادامه داد: طلاجات مسروقه تحویل مالباختگان شد و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تحقیقات به منظور دستگیری همدستان متهم ادامه دارد.

انتهای پیام//س. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.