توقف ترانزیت جاده‌ای از معادن سنگان خواف

فرماندار خواف گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ترانزیت سنگ آهن و مواد اولیه شرکت‌های معدنی سنگان به سایر نقاط کشور متوقف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حسین سنجرانی فرماندار خواف گفت: براساس مصوبه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در خواف، ترانزیت جاده‌ای از معادن سنگان تا اطلاع ثانوی تعطیل است و جابه‌جایی کالا فقط با استفاده از ظرفیت حمل و نقل ریلی انجام می‌شود.

او تصریح کرد: همچنین برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بین شاغلین و بهره برداران شرکت‌های معدنی سنگان، قرار شد بهره برداری و تولید این بخش با حداقل نیرو انجام شود و تردد مهندسان و کارگران تا جایی که امکان دارد محدود شود.

فرماندار خواف گفت: همچنین برابر مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا همه طرح‌های ساختمانی در معادن سنگان خواف از ۱۵ اسفند ماه به مدت یک ماه متوقف شد.

دکتر علی افکار رئیس شبکه بهداشت و درمان خواف نیز در این خصوص گفت: سه بیمار مشکوک به کرونا در این شهرستان بستری شده‌اند که نتیجه آزمایش‌های آنان منفی اعلام شده و از این تعداد یک نفر مرخص و بقیه تحت درمان هستند و هیچ مورد ابتلا به کرونا در خواف گزارش نشده است.
 
منبع : ایرنا
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.