ضدعفونی مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت:استان اصفهان در ضدعفونی کردن مجتمع های خدماتی رفاهی در کشور پیشتاز بوده است و با دستورالعمل های مربوطه ضدعفونی کردن مجتمع ها در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی صلواتی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان با ۵۰ مجتمع خدماتی رفاهی رتبه نخست را از نظر تعداد مجتمع‌ها در کشور دارد، اظهار داشت: از بهمن ماه جلسات آمادگی مجتمع خدماتی رفاهی برای سفر‌های نوروزی با حضور تمام بهره برداران مجتمع‌ها و اعضای کمیته نظارت استانی، متشکل از نمایندگان استانداری، بهداشت و درمان، شرکت پخش فراورده‌های نفتی، اماکن نیروی انتظامی، اداره کل میراث فرهنگی و ستاد اقامه نماز برگزار شد.

او افزود: در جلسات برگزار شده تذکرات لازم به مجتمع‌های خدماتی رفاهی ارائه شد تا با آمادگی و بهسازی، این مجتمع‌ها خدمات مطلوب را به مسافران در ایام نوروز ارائه کنند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا کووید ۱۹ در چین، کمیته نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی تشکیل شد، گفت: موضوع نظافت و بهداشت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه و محوطه مجتمع‌ها پیش از شیوع کرونا کووید ۱۹ در جلسه‌ای با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گوشزد شد.

او بیان داشت: کمیته نظارت با محوریت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان بازدید‌های هفتگی از مجتمع‌های خدماتی رفاهی را در برنامه دارد.

صلواتی با اشاره به اینکه موارد اصلاحی مجتمع‌های خدماتی رفاهی با حضور مدیران و نماینده صنف مجتمع‌ها صورتجلسه شد، تصریح کرد: پیش از شیوع کرونا کووید ۱۹، آمادگی مجتمع‌های خدماتی رفاهی برای نوروز به صورت مکتوب به تمام مجتمع‌ها در بازدیدی توسط کمیته نظارت ابلاع شد.

او افزود: استان اصفهان در ضدعفونی کردن مجتمع‌های خدماتی رفاهی در کشور پیشتاز بوده است و با دستورالعمل‌های مربوطه ضدعفونی کردن مجتمع‌ها در اولویت قرار گرفته است و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های ذی ربط در تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده مورد نیاز، این مجتمع‌ها عاری از عامل بیماری‌های ویروسی شود.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: با توجه به شیوع کرونا کووید ۱۹، توصیه می‌شود که شهروندان از سفر‌های غیرضروری به طور جد بپرهیزند و چنانچه سفر آن‌ها الزامی بود این اطمینان خاطر داده می‌شود که مجتمع‌های رفاهی آماده خدمت رسانی خواهد بود.

او بیان داشت: با پیگیری مواد مورد نیاز برای ضدعفونی و ابلاغ تشدید نظارت‌های لازم بهداشتی برای پرسنل مجتمع‌های خدماتی رفاهی تمام تمهیدات اندیشیده شده است تا هرچه سریع‌تر از شیوع رو به تزاید ویروس کرونا کووید ۱۹ جلوگیری کنیم.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.