۱۰ هزار لیتر الکل قاچاق حوالی میمند کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

مدیرکل تعزیرات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰ هزار لیتر الکل قاچاق حوالی میمند این استان با هماهنگی دستگاه های نظارتی و امنیتی توسط ماموران پلیس کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این محموله الکل در یک عملیات سری و هماهنگی دادستانی و نیروی انتظامی استان کشف و با تعقیب و گریز نیروی انتظامی استان در پاسگاه میمند محموله توقیف شد.

او افزود: این درحالی است که استان کهگیلویه و بویراحمد در شرایط حساس کنونی به چنین اقلام بهداشتی از جمله الکل برای پیشگیری از کرونا نیاز دارد.

مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: محموله مذکور از یکی از کارخانه‌های شهرک‌های صنعتی یاسوج به طرف استان‌های اصفهان و تهران در حال انتقال بود.

 صالحی بیان کرد: مسؤولان استان باید با همکاری هم از چنین اقداماتی جلوگیری کنند و اجازه ندهند که افراد سودجو دست به چنین اقداماتی بزنند.

 به گفته مسوولان بهداشتی استان کهگیلویه و بویراحمد  تاکنون چهار نفر در این استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در مورد آخرین وضعیت مبتلایان اعلام کرد: مجموع ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا ظهر دیروز ۱۴ اسفند ماه به دو هزار و ۹۲۲ نفر و فوت ناشی از کرونا نیز به ۹۲ نفر رسیده است و ۵۵۲ نفر در مجموع بهبود یافته‌اند.

همچنین بر اساس این گزارش از روز گذشته تاکنون ۵۸۶ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

 

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.