گند زدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی گیلان

معابر و اماکن عمومی شهرستان‌های آستارا، آستانه اشرفیه، رضوانشهر، ماسال و صومعه سرا گندزدایی و ضدعفونی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ فردین عباس زاده جانشین فرمانده سپاه شهرستان آستارا اعلام کرد: نیرو‌های لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، خیابان‌ها، معابر و بازار ساحلی شهرستان آستارا را ضدعفونی و گند زدایی کردند.

وی افزود: این کار را ۸ نفر از نیرو‌های لشکر ۱۶ سپاه قدس گیلان به همراه ۵ نفر از نیرو‌های سپاه ناحیه آستارا انجام دادند.

عباس زاده با ابراز امیدواری در خصوص مقابله با بیماری کرونا گفت: با کمک و مساعدت همه نهاد‌ها و ارگان‌ها و همچنین مردم به زودی این بیماری در گیلان ریشه کن خواهد شد و در این راستا سپاه از هیچ نوع همکاری دریغ نمی‌کنند.

ضد عفونی معابر و اماکن عمونی رضوانشهر با همکاری شهرداری، سپاه این شهرستان و سپاه قدس گیلان انجام شد.

سرهنگ سید جلیل قاسمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رضوانشهر گفت: این کار تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا ادامه دارد.
ششمین مرحله از پاکسازی اماکن عمومی شهر آستانه اشرفیه انجام شد.

محمد دانش شکیب شهردار آستانه اشرفیه گفت: در این مرحله بیش از ۱۰۰ نفر از نیرو‌های خدماتی، اداری، آتش نشانی و فضای سبز آستانه اشرفیه شبانه اماکن عمومی این شهر را ضدعفونی و پاکسازی کردند.

سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه شهرستان ماسال هم اعلام کرد: با حضور تیم عملیات جنگ نوین (شیمیایی و میکروبی) لشکر عملیاتی ۱۶ قدس سپاه گیلان اماکن عمومی ماسال و شاندرمن گندزدایی و ضدعفونی شد.

شهرداری لاهیجان هم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اماکن عمومی مدارس، مساجد، بیمارستان پیروز، ایستگاه‌های تاکسی، پلیس +۱۰، آزمایشگاه‌ها این شهر را ضد عفونی کرد.

رسول اندرز مسئول واحد آتش نشانی شهرداری صومعه سرا هم اعلام کرد: اماکن عمومی و معابر این شهر هر شب از ساعت ۲۲ گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.

اماکن عمومی و معابر رودبار هم برای جلوگیری از ویروس کرونا گند زدایی و ضد عفونی شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.