کانون فارس برگزار می‌کند؛

مسابقه بزرگ فرهنگی، هنری و ادبی «طعم شیرین آرامش»

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی را باعنوان «طعم شیرین آرامش» ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می‌کند.

مسابقه بزرگ فرهنگی، هنری و ادبی «طعم شیرین آرامش»به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی اداره کل کانون فارس اعلام کرد: در پی تعطیلی مراکز فرهنگی هنری با هدف مبارزه با ویروس کرونا و حفظ سلامت اعضا و مربیان، مسابقه «طعم شیرین آرامش» در کانون فارس طراحی شد تا فرایند فعالیت اعضا در خانه متوقف نشود و رسالت کانون در پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در این شرایط نیز انجام شود.

بر این اساس، مسابقه‌های «فیلم‌های مادرانه»، «سفره‌های سلامت»، «عروسک شما چه هنری دارد؟»، «خاطره‌نویسی»، «شعرسرایی»، «متن ادبی»، «داستان کوتاه» با موضوع «بهار و شادی و امید» و مسابقه «شادمانه ‌می‌خوانم» از جمله برنامه‌های کانون فارس است که در آن کودکان و نوجوانان را به اجرای فعالیت دعوت می‌کند.

مهلت ارسال آثار تا ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ تعیین شده است. علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه‌ها می‌توانند با مراجعه به آدرس اینستاگرام kanoonparvaresh_fars اطلاعات بیشتری را کسب کنند و به تماشای نمونه فیلم‌های ارسالی بنشینند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.