تعبیر خواب؛ از آش و آسم تا چپق و چکمه

اگر به تعبیر خواب‌های خود علاقه دارید با ما در این مطلب همراه شوید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اغلب ما شب ها خواب هایی می بینیم که هنگام صبح و بیداری بسیار فکرمان مشغول معنای نهفته در آن می شود تا از تعبیر آن سردربیاوریم. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید پیشنهاد می کنیم  با بسته تعبیر خواب ما همراه شوید.


تعبیر خواب آش و شوربا

تعبیر خواب آش به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

شوربا نعمت و فایده و خیر و نیکی است. این تعبیر کلی شورباست، ولی در غذا‌هایی مانند شوربا، آبگوشت، آش، حلیم و از این قبیل که از مواد مختلف و متعدد تهیه و پخته می‌شود طعم و مزه آن مسیر را معین می‌کند.

اگر در خواب فقط شوربا ببینیم خوب است و نعمت و خوبی تعبیر شده چه خودمان پخته و تهیه کرده باشیم و چه دیگری به ما بدهد، ولی اگر آن را بخوریم و بد طعم و بدمزه باشد غم و اندوه و ناراحتی است.

خیلی کار‌ها هست که ما به امید سود بردن انجام می‌دهیم یا اقدام می‌کنیم، ولی در جریان عمل با شکست رو به رو می‌شویم و ناراحتی نصیب ما می‌گردد.

شوربای بد طعم و بدمزه چنین چیزی را در خواب می‌نمایاند.

شوری و ترشی آن نیز همین تعبیر را دارد.

تعبیر خواب؛ از آش و آسم تا چپق و چکمه


تعبیر خواب آسم

خواب تنگی نفس: نقشه های شما به آن زودی که می خواستید عملی نخواهد شد.

شما آسم دارید: اگر به محل دیگری نقل مکان کنید دوباره بر خواهید گشت.

شما مرض آسم می گیرید: سود مالی

دیگران آسم دارند: ناکامی پشت ناکامی

تعبیر خواب؛ از آش و آسم تا چپق و چکمه


تعبیر خواب چپق

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعی تهرانی

آن چه در مورد پیپ گفتیم در مورد چپق هم صادق است با این تفاوت که چپق مقداری وداد و محبت و دوستی با خود دارد. چپق در کشورما یک وسیله تدخین سنتی است و چیزی است که افراد مصرف کننده آن دوستانه و در کمال صفا و صمیمیت به هم تعارف می‌کردند. کشندگان پیپ که عموما فرنگی‌ها یعنی اروپائیان و آمریکائیان هستند پیپ خود را به یکدیگر تعارف نمی‌کنند. در نظر آن‌ها پیپ مثل مسواک به خود دارنده اش اختصاص دارد لذا چپق این امتیاز را می‌یابد که با دوستی و محبت همراه می‌شود و در حالتی که پیپ این حالت را در خواب‌های ما ندارد.

بیننده خواب اگر در خواب ببیند که چپق می‌کشد کدورتی و اندوهی برای او پیش می‌آید البته اگر چپق کش نباشد و اگر چپقی باشد تعبیر ندارد. دود چپق غباری است که به چشم ما می‌رود و کدورتی است که برای دیگران به وجود می‌آید و این دود و کدورت را کسی که چپق می‌کشد ایجاد می‌کند. اگر دود کم باشد کدورت اندک است و چنانچه زیاد باشد کدورت به غمی بزرگ مبدل می‌شود که عده بیشتری را شامل می‌گردد. چنان چه زنی ببیند که شوهرش چپق می‌کشد و دودش او را می‌آزارد بین زن و شوهر اختلاف پیش می‌آید. کلمه چپق نیز مثل دیگر مسائل تدخین است غیر از سیگار که در جای خود گفته می‌شود. همه وسائل تدخین یک تعبیر دارند با اندکی اختلاف.

تعبیر خواب؛ از آش و آسم تا چپق و چکمه


تعبیر خواب چرتکه

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

اگر بیننده خواب کاسب و بازاری باشد و چرتکه در خواب ببیند نشان دهنده این است که از وضع کسب و کار خود نگران است یا یک نگرانی برای او پیش می‌آید. اگر دیگری نشسته با چرتکه حساب می‌کند و بیننده خواب نیز حضور دارد گویای این است که او را به حساب می‌نشانند و ناگزیر می‌شود در موردی حساب پس بدهد. چنان چه بدهکار است باید بپردازد یا بدهکاری پیدا می‌کند. چرتکه دوست زبان نفهم و حسابگری است که حتی دوستی را فدای حساب و کتاب خود می‌کند و روی احساسات خویش لکه می‌گذارد. چنان چه در خواب ببینیم که کسی چرتکه‌ای به ما داد یا از دکانی چرتکه‌ای خریدیم با چنین آدمی برخورد می‌کنیم.

اگر کسی اصلا با چرتکه سرو کار ندارد در خواب چرتکه ببیند زندگیش بر مبنای حساب دگرگون می‌شود یا تحولی ملایم بر همین اساس پدید می‌آید. اگر بی حساب پولی به دست آورده از او اخذ می‌گردد و همچنین اگر بر او ظلم و ستم روا داشته اند داد خواهی به عمل می‌آید و جبران می‌شود. اگر خود بیننده خواب ستم کرده به قصاص می‌رسد. چنان چه در خواب ببینیم که چرتکه‌ای گسیخته و بی مهره داریم نشان این است که نظم کارهایمان به هم می‌خورد یا دوستی را با مشخصات فوق که گفته شد از دست می‌دهیم. چرتکه در رفته و گسیخته نشانی از زیان و ضرر کسبی است و چنان چه کسی اهل کسب و تجارت باشد و چرتکه گسیخته در خواب ببیند در آینده زیان می‌بیند و در کسب شکست می‌خورد.

تعبیر خواب؛ از آش و آسم تا چپق و چکمه


تعبیر خواب چکمه

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعی تهرانی

برخی از معبران نوشته اند که چکمه زن قدرتمند و مال دار است که مي تواند شوهرش را در زندگی به پيروزی های بزرگ برساند. جمعي ديگر از معبران معتقدند که چکمه قدرت و هيبت مرد است و عاملي است که قدرت و شوکت مرد را تاکيد مي کند و جلوه مي دهد. چکمه براي زن نيز شوکت و آبرو است و اعتبار و ارزشي که در خانه و خانواده و بين زنان ديگر دارد و چنانچه شاغل باشد شغل و حرفه او است. اگر چکمه سياه باشد شوکت و بزرگي است. اگر زرد باشد غم و بيماري است و اگر سرخ باشد خشم و غضب و هيجان است. ديدن چکمه با رنگ هاي غيرمتعارف در خواب خوب نيست.

منبع: بیتوته

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار