عملیات ضدعفونی سطح شهر اصفهان با یکصد مامور سمپاش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:عملیات ضدعفونی با خودروهای یک‌هزار و ۲۰۰ لیتری سمپاشی از سوی یکصد مامور سمپاش بصورت کوله پشتی در سطح معابر و پیاده‌روها، پمپ‌بنزین‌ها، پل‌های عابر پیاده انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: عملیات ضدعفونی توسط خودرو‌های یک‌هزار و ۲۰۰ لیتری سمپاشی توسط یکصد مامور سمپاش بصورت کوله پشتی در سطح معابر و پیاده‌روها، پمپ‌بنزین‌ها، پل‌های عابر پیاده و دیگر اماکن عمومی انجام می‌شود.

او ادامه داد: عملیات مقابله با کووید-۱۹ در یک‌هزار دستگاه اتوبوس واحد اصفهان در پنج پایانه و خطوط سه گانه BRT در ۸۰ کیلومتر با مشارکت گروه‌هایی متشکل از اتوبوسرانی و مدیریت شهری انجام می‌گیرد و توزیع اقلام بهداشتی نیز بین یک هزار راننده اتوبوس انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به فعالیت ۲۳ هزار نفر در تاکسیرانی اصفهان اظهار داشت: توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی‌کننده و آموزش رانندگان از دیگر برنامه‌های مرتبط با جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مدت اخیر به شمار می‌رود و در کنار آن به تاکسی‌های اینترنتی هم از طریق پیامک و بصورت آنلاین، نکات لازم ارائه شده است.

شیشه‌فروش با بیان اینکه دیگر اماکن مانند فروشگاه‌ها و رستوران‌ها از طریق مرکز بهداشت و اصناف هم ملزم به رعایت تمام مسائل بهداشتی شده‌اند، خاطرنشان کرد: تمام ۱۰۸ شهرداری در سطح استان اصفهان فعالیت‌های مرتبط با مقابله با بیماری را انجام می‌دهند.
او گفت: عملیات ضدعفونی در ۲۰ ایستگاه قطار شهری چهار بار در طول روز انجام می‌گیرد تا احتمال انتقال ویروس به کمترین حد خود کاهش یابد.

مدیرکل مدیریت بحران اصفهان تصریح کرد: از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت مقرر شده که تولیدکنندگان استان در زمینه اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده، نیاز‌های منطقه را رفع کنند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.