کرونا رسیدگی به پرونده‌های محاکم قضایی را لغو کرد

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: اوقات رسیدگی پرونده‌های محاکم قضایی استان با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا پایان اسفند ۹۸ ابطال و لغو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: اوقات رسیدگی پرونده‌های محاکم قضایی استان با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور کاهش تراکم و تردد جمعیت به دستگاه قضایی استان یزد تا پایان اسفند ۹۸ ابطال و لغو شد.

او با بیان این مطلب که این تصمیم در اجرای بند ۳ بخشنامه معاون اول قوه قضاییه و ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در استان اتخاذ شده است، افزود: از وکلای دادگستری و موکلان آن‌ها و اصحاب پرونده خواهشمند است تا مهار و کنترل این ویروس بی رحم از مراجعه غیر ضروری به دادگستری جداً اجتناب کنند و مسئولان مقابله با این ویروس را یاری دهند.

دهشیری تصریح کرد: تعیین اوقات تجدید شده به اردیبهشت ماه موکول و از طریق سامانه ابلاغ الکترونیکی به اطلاع اصحاب دعوی خواهد رسید.

او تصریح کرد: راجع به اوقات فروردین ماه با توجه به شرایط و وضعیت کنترل ویروس، متعاقباً تاپایان سال اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار