برخی جاده‌های کردستان لغزنده است

رییس مرکز مدیریت‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌های کردستان گفت: بارش باران با فرا گرفتن جاده‌های این استان موجب لغزندگی خودرو‌ها شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دانش زندی گفت: این بارش‌ها بیشتر در شهرستان‌های غربی استان از جمله مریوان، بانه و سروآباد بیش از سایر مناطق استان است به طوریکه شدت بارش در محور‌هایی مانند سنندج - مریوان، مریوان سقز و مریوان - باشماق و سقز - بانه منجر به لغزندگی سطح جاده شده است.

اوافزود: در سایر نقاط نیز بارش باران از سوی دوربین‌های نظارتی و راهداران مستقر در جاده‌ها گزارش شده، اما از شدت کمتری برخوردار است.

زندی بیان کرد: با توجه به اینکه این وضعیت طبق اعلام هواشناسی کردستان تا اواخر امروز در سطح جاده‌های استان وجود دارد و احتمال بارش برف در برخی نقاط از جمله غرب استان دور از انتظار نیست.

رییس مرکز مدیریت‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌های کردستان با بیان اینکه توصیه می‌شود مسافران از تردد غیر ضرور شبانه در تمام محور‌های استان کردستان خودداری کنند و در صورت لزوم زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، یادآور شد: شماره تماس ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و اعلام آخرین وضعیت راه‌های کردستان است، اما توصیه می‌شود مردم از سفر‌های غیرضروری بویژه در طول شب خودداری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.