ضدعفونی و پاک سازی آرامگاه سردار سلیمانی

مسئول ستاددانشجویی مبارزه با کرونا در کرمان گفت: ضد عفونی کردن گلزار شهدا و مزار مطهر حاج قاسم سلیمانی ،حسینیه شهدا، مهدیه مسجد صاحب الزمان(عج)، تعدادی پمپ بنزین و عابر بانک در سطح شهر به همت دانشجویان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  سید سجاد مهدوی، مسئول ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا در کرمان در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط این ستاد گفت: نیرو‌های ما در یک روز ۱۰۰۰ عدد مایع ضد عفونی کننده و صابون مایع یک لیتری را توزیع کردند.

مهدوی افزود: همچنین به ضد عفونی کردن گلزار شهدا و مزار مطهر حاج قاسم سلیمانی ،حسینیه شهدا، مهدیه مسجد صاحب الزمان(عج)، تعدادی پمپ بنزین و عابر بانک در سطح شهر پرداختیم.

مسئول ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا تصریح کرد: ۳۰۰۰ عدد بروشور با محتوای آموزشی پیشگیری از کرونا توسط اعضای این ستاد تولید شده بود که به همراه توجیه چهره به چهره مردم در جهت پیشگیری از کرونا با کمک پزشکان و دانشجویان پزشکی همراه بود.

او اظهارکرد: در نظر داریم برای روز‌های آینده، صابون مایع و مواد ضدعفونی کننده، تهیه و در میان مردم پخش کنیم.

مهدوی گفت: حدود ده هزار عدد دستکش یکبار مصرف تهیه کرده بودیم که مقداری از آن توزیع شده و باقی هم طی روز‌های آینده توزیع خواهد شد.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار