تصاویر جاسوسی از اتومبیل نسل جدید Mokka X

شرکت Vauxhall سعی دارد تا اهداف خود را پس از انتشار اتومبیل‌های Corsa با ساخت نسل جدید مدل‌های Mokka X به ثمر برساند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Vauxhall سعی دارد تا مسیر خود را پس از انتشار اتومبیل‌های Corsa با ساخت نسل جدید مدل‌های Mokka X ادامه دهد. انتظار می‌رود از این مدل در سال جاری پرده‌برداری شود. اخیرا تصاویر جاسوسی از این اتومبیل شاسی‌بلند منتشر شده که نگاه دقیق‌تری را از خودرو برای مخاطبین ممکن ساخته است. با توجه به کم شدن استتار‌های خودرو نسبت به دفعات گذشته، آزمایش‌های زمستانی این مدل اولیه نشانگر الهام گرفتن اتومبیل از طرح مفهومی GTX Elemental در سال ۲۰۱۸ است. این نمونه همچنین نسبت به مدل‌های پیشین شرکت از ارتفاع کمتری به زمین برخوردار است که نشان می‌دهد ابعاد و ارتفاع آن به مدلی مانند پژو ۲۰۰۸ بسیار شبیه است.

جزئیات مشخص شده از Mokka X

گفته می‌شود پلتفرم استفاده در هر دو خودرو نیز CMP در نظر گرفته شده و بر روی آن‌ها قرار دارد. همچنین این پلتفرم بر روی اتومبیل‌هایی مانند Corsa، ۲۰۸ و DS ۳ Crossback نیز وجود دارد. در تصاویر منتشر شده برف قسمت پشتی اتومبیل را پوشانده است با این حال تحلیلگران مدعی‌اند این مدل برگرفته از خودروی بزرگتر Grandland X در قسمت پشتی عمل کرده است. بر خلاف بدنه اتومبیل، کابین این خودرو با مدل جدید Corsa شباهت دارد که البته از بروزرسانی و زیباسازی جدیدتری برخوردار شده است. با توجه به پلتفرم CMP انتظار می‌رود که عملکرد و قدرت خودرو با پژو ۲۰۰۸ شباهت داشته باشد.

تصاویر جاسوسی از اتومبیل نسل جدید Mokka X

گفتنی است که شرکت در حال حاضر به این امر مهر تایید زده که اتومبیل قرار است تا از یک مدل الکترونیک نیز برخوردار شود. انتظار می‌رود این مدل از یک موتور با ۱۳۴ اسب‌بخار برخوردار باشد که همراه باتری ۵۰ کیلووات بر ساعت بر روی اتومبیل قرار می‌گیرند. در کنار مدل الکتریکی، گزینه‌های بنزینی نیز وجود دارند. این مدل‌ها انتظار می‌رود که یک موتور ۱.۲ لیتری سه سیلندری توربو را با خود به همراه داشته باشند. نمونه دیگری که ممکن ات بر روی این خودرو‌ها پیاده شود موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندری است. متاسفانه تاکنون تاریخ دقیقی برای معرفی و عرضه این اتومبیل مشخص نشده، اما این مسئله مشخص است که مراسم معرفی خودرو تا قبل از ۲۰۲۰ اتفاق خواهد افتاد.

تصاویر جاسوسی از اتومبیل نسل جدید Mokka X


بیشتر بخوانید: شرکت پل‌استار راه جدیدی را در صنعت خودروسازی آغاز کرد 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار