تعطیلی اماکن تاریخی و اقامتگاه‌های گردشگردی کرمان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از تعطیلی اماکن تاریخی و اقامتگاه‌های گردشگری استان کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  فریدون فعالی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: بر این اساس بازدید از موزه‌ها، باغ موزه ها، اماکن تاریخی و گردشگری از جمله ارگ بم، باغ شاهزاده ماهان، روستای دستکند میمند، ارگ راین، باغ موزه هرندی کرمان، محوطه‌های باستانی جنوب استان و دیگر آثار و همچنین اقامت گردشگران در مراکز بوم گردی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

او افزود: این تصمیم در راستای حفاظت از سلامت عموم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در اماکن و تاسیسات گردشگری استان کرمان اتخاذ شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان تصریح کرد: در حال حاضر برگزاری هرگونه مراسم عروسی، همایش و فعالیت‌های جمعی در تاسیسات گردشگری و همچنین برپایی جشنواره‌های نوروزی، نمایشگاه‌های صنایع دستی، و راه اندازی تور‌های گروهی ممنوع است و با خاطیان برخورد قانونی می‌شود.

او تصریح کرد: پذیرش مسافر در تمامی مهمانسرا‌ها و مراکز اقامتی دولتی استان کرمان ممنوع است و این مراکز تا عادی شدن اوضاع تعطیل هستند.

فعالی با اشاره به دغدغه امروز مردم استان کرمان در مورد سفر‌های احتمالی گردشگران به این خطه است اظهار کرد: از هموطنان درخواست می‌شود از سفر به استان کرمان در شرایط فعلی خودداری کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.