اقدامات ویژه پلیس در ورودی شهرستان مهاباد

فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد از اقدامات ویژه پلیس برای مقابله با ویروس کرونا در سطح ورودی شهرستان مهاباد خبر داد.

اقدامات ویژه پلیس در ورودی شهرستان مهابادبرزو تجاری فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: برقراری امنیت مطلوب برای همه هموطنان از جمله وظایف اصلی پلیس است که در این ایام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با محتکران و افراد سودجو که اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند برخورد جدی صورت می‌گیرد.

تجاری اظهار کرد: برخی از افراد که به دلیل انتشار اخبار در فضای مجازی در زمینه بیماری کرونا اقدام کرده اند برخورد کردیم که این افراد در اظهارات خود بیان می‌دارند از جرم بودن این موضوع اطلاعی نداشتند و ابن امر موجب مجازات نکردن آن‌ها نیست.

او افزود: از طرفی در حال حاضر این امر دغدغه بسیاری از مردم است که برخی افراد با انتشار اخبار کذب آرامش روانی آن‌ها را برهم می‌زنند و در تماس خود درخواست برخورد این افراد را دارد.

فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد تصریح کرد: رصد و پایش پلیس فتا در خصوص انتشار هر گونه اخبار جعلی و کذب در فضای مجازی از سوی کاربران با موضوع شیوع کرونا ویروس تا ریشه کنی کامل این جریان در سطح شهرستان ادامه دارد.

تجاری خاطرنشان کرد: برابر ماده ۱۸ قانون جرائم رایانه‌ای انتشار خبر‌های کذب در جامعه که موجبات تشویش اذهان عمومی و سلب آرامش روانی جامعه را دارند جرم محسوب می‌شود.

او یادآور شد: با افراد خاطی که مرتکب این عمل شوند برابر قانون برخورد‌های لازم صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ ش ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.