باد شمال از فردا وزیدن می‌گیرد

هواشناسی بوشهر اعلام کرد: جهت وزش باد از فردا شمالی می‌شود و شاهد بارش‌های خفیف خواهیم بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز تا صبح فردا جهت جریان‌ها، بیشتر جنوبی خواهد بود، اما از ظهر فردا جهت وزش باد، به تدریج شمالی خواهد شد.

هادی سالاری افزود: فردا (یکشنبه) با افزایش پوشش ابر در آسمان، وقوع بارش‌های خفیف و گاهی رعدوبرق در برخی نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

او ادامه داد: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی خواهد بود و از اواخر امشب بر میزان ابر افزوده می‌شود و فردا در مناطق شمالی و مرکزی احتمال بارش خفیف باران گاهی رعدوبرق، در برخی نقاط در هنگام صبح مه رقیق وجود دارد.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: جهت وزش باد تا پیش از ظهر فردا، بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در سواحل شمالی و مرکزی گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

سالاری افزود: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در سواحل شمالی و مرکزی گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

او افزود: امروز جم با ۸ درجه سانتیگراد کمترین دما را داشت و برازجان در ۲۴ ساعت گذشته با ۳۰ درجه سانتیگراد گرمترین شهر استان بود.

این کارشناس هواشناسی گفت: فردا در بندر بوشهر جزر اول ۰۱:۱۳، مد اول دریا ۰۷:۲۱، جزر دوم ساعت ۱۲:۴۰، مد دوم دریا ساعت ۱۹:۱۳ رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.