عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به فشار به تولید در زمینه تصمیمات مبارزه با کرونا گفت: برای کاهش این فشار‌ها پشنهاد‌هایی به دولت دادیم.

پیشنهاد مجلس برای کاهش فشار به تولید در زمینه تصمیمات مبارزه با کروناحجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به فشار به تولید در پی تصمیمات مبارزه با کرونا وبه همکاری صنایع و تعطیلی مجموعه‌های تولیدی و پرداخت حقوق و عیدی کارگران گفت: ما در مجلس در این خصوص پیشنهاد‌هایی را به دولت دادیم.

حجت‌الاسلام سلیمی افزود: پیشنهاد اول این بود که دولت مهلت دو تا سه ماهه به مجموعه‌هایی که وام گرفتند بدهد تا بتوانند خود را با شرایط تطبیق دهند و در بحث آب و برق و گاز هم پیشنهاد دادیم این هزینه‌ها را با تأخیر از این عزیزان دریافت کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

او اضافه کرد: در بحث معافیت‌های مالیاتی و بخشودگی جرایم هم به دولت پیشنهاد‌هایی داده شد که البته دست ادارات کل باز است و امیدواریم بتوانند از این فرجه قانونی استفاده کنند و در این شرایط به مجموعه‌هایی که با شورای تامین شهرستان همراهی کرده‌اند کمکی بکنند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات قرارگاه زیستی و به ویژه کادر درمانی استان مرکزی و شهرستان محلات و دلیجان با اشاره به شرایط جدید و حاد در کشور گفت: باید با اتحاد و همبستگی از این بحران عبور کنیم.

او ادامه داد: این شرایط نسبت به اوایل شیوع بیماری کرونا بهتر شده و البته همچنان در بحث ملزومات بهداشتی هنوز با کمبود در حوزه شهرستان مواجه هستیم که تصمیمات خوبی گرفته شده و انشاءالله پیش بینی می‌شود در عمل هم اوضاع بهتر از گذشته شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.