تولید ۱۳۵ هزار عدد ماسک در تعاونی های ایلام

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از تولید ۱۳۵ هزار عدد ماسک و لباس بیمارستانی در تعاونی های ایلام برای مقابله با کرونا خبر داد.

تولید ۱۳۵ هزار عدد ماسک در تعاونی های ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، طاهر پیری معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام  از تولید روزانه بیش از ۱۳۵ هزار عدد ماسک و لباس بیمارستان توسط شرکت‌های تعاونی ۳۶۲۶ فدک سبز، کالا خواب هلیا سرابله، ۴۲۳۸ فرداد شیک پوش و سایر تعاونی‌ها در استان خبر داد.

او با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تعاون در تهیه اقلام بهداشتی به‌منظور مقابله با ویروس کرونا، گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا و به‌کارگیری از ظرفیت‌های موجود در حوزه تعاون، اخذ کمک به میزان ۴۰ میلیون تومان برای دو شرکت تعاونی تولید ماسک نیز انجام شده است.

پیری اهم سایر فعالیت‌های تعاون را سمپاشی و توزیع اقلام بهداشتی توسط شرکت تعاونی امید جامع گلستان در مناطق روستایی و مناطق محروم شهری، معرفی تعاونی‌های زیان دیده از کرونا به وزارتخانه در سه مرحله، معرفی تعاونی‌های فعال در تهیه و توزیع اقلام بهداشتی به سیستم بانکی برای دریافت تسهیلات برشمرد.

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اظهار کرد: اعطای تسهیلات سرمایه گردش به شرکت‌های تعاونی تولید کننده لوازم پیشگیرانه به صورت ویژه و با ضمانت صندوق ضمانت تعاون و ارائه تسهیلات تا سقف یک میلیارد تومان به سایر مشاغل تولید کننده این لوازم توسط صندوق کارآفرینی امید از تمهیدات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مبارزه با شیوع کرونا است.

پیری به تفاهم نامه چهارجانبه میان صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید و معاونت امور تعاون به منظور تسهیلات ارزان قیمت اختصاص به شرکت‌های تعاونی خبر داد و گفت: این تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان بدون اخذ وثیقه از ابتدای فروردین امسال در اختیار کارآفرینان قرار گرفته است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.