ادامه تعطیلی تمام مراکز تفریحی ناژوان اصفهان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت:تمام مراکز تفریحی ناژوان از ششم اسفند ماه سال گذشته بسته شده و تا اطلاع ثانوی و اعلام دستورالعمل های جدید تعطیلی مراکز ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید رسول هاشمیان مدیر طرح ساماندهی ناژوان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا از شهروندان انتظار داریم ضمن رعایت الزامات بهداشتی از حضور در بوستان‌ها و فضا‌های تفریحی ناژوان خودداری کنند، اما در حال حاضر علیرغم توصیه‌های مکرر، شاهد حضور برخی شهروندان در جاده سلامت هستیم.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به نقش مبلمان پارک‌ها و وسایل عمومی مستقر در بوستان‌ها در شیوع آلودگی، ادامه داد: استفاده از سایت‌های بازی کودکان در مجموعه ناژوان نیز مطابق دستورالعمل ابلاغی ممنوع است.

او در خصوص برنامه ضدعفونی مراکز تفریخی ناژوان در طول ایام سال افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا در شهر اصفهان، ضدعفونی مراکز ناژوان و محل‌های عمومی مجموعه با برنامه ریزی ویژه و به صورت گسترده انجام می‌شود.

هاشمیان تاکید کرد: تمام مراکز تفریحی ناژوان از ششم اسفند ماه سال گذشته بسته شده و تا اطلاع ثانوی و اعلام دستورالعمل‌های جدید تعطیلی مراکز ادامه خواهد داشت.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.