شهروندان سنندجی بیماری کرونا را جدی بگیرند

استاندار کردستان گفت: مردم استان تنها از رسانە‌های رسمی داخلی و صداوسیما نسبت بە دریافت اخبار و اطلاعات موثق اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در جلسه شورای تامین استان ضمن قدردانی از زحمات کادر درمانی، پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند، گفت: کردستان جزو استان‌های کمتر آسیب دیده از ویروس کرونا است و مردم به شایعه‌سازی‌های رسانه‌های معاند توجه نکنند.

او افزود: مردم استان به آمارها و اخباری که از صداوسیمای کردستان در خصوص بیماری کرونا پخش می‌شود کاملا اعتماد کنند، چرا که صداوسیما و کارکنان و مدیران آن نیز از جنس خود مردم و دارای دغدغه در حووزه سلامت جامعه هستند.

مرادنیا با انتقاد از مردم سنندج که علیرغم همه هشدارها و اطلاع رسانی‌ها بیماری کرونا را جدی نگرفته‌اند گفت: کماکان شاهد حضور مردم در دامنه کوه آبیدر و اماکن دیگر هستیم و این روند باید تا کنترل و اتمام کامل این بیماری متوقف شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه جهت تامین سلامت مردم مراسم جشن‌های نوروزی کردستان لغو گردید، ادامه داد:  مردم از حضور در هر تجمع و مراسمی تحت هر عنوانی پرهیز کنند.

او اضافه کرد: بخاطر حضور یک شخص مبتلا به کرونا در سقز و در یک مراسم فاتحه خوانی شهرستان سقز با مشکل کرونا دست و پنجه نرم می‌کند.

مرادنیا افزود: امسال همه مراسم‌ها در استان به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا لغو شده و از مردم تقاضا میکنم علاوه بر پرهیز از سفر، اگر قرار است از شهرهای دیگر مهمانی داشته باشند آن را کنسل کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.