راه اندازی سامانه مشاوره کرونا یک حرکت جهادی بود

رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، تلاش‌های برکت تل و شرکت مخابرات ایران برای راه اندازی سامانه ۴۰۳۰ که سامانه مشاوره کرونا است را یک حرکت جهادی معرفی کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران با اشاره به راه اندازی سامانه ۴۰۳۰ و استقبال میلیونی مردم از سامانه مشاوره کرونا، گفت: پباده سازی سامانه‌ای با ظرفیت چند صد هزار شماره و انتقال ترافیک ورودی بیش از چند میلیون شماره ظرف مدت سه روز از مبادی مختلف و تلاش‌های شبانه روزی تیم‌های ستادی و عملیاتی، نشانگر عزم راسخ و حرکت جهادی بود که توسط شرکت برکت تل، شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های فن آور داخلی انجام شد.

داود ادیب با بیان اینکه معمولا در چنین پروژه‌هایی که نیاز به راه اندازی و تعاریف یک سامانه چند صد هزار شماره‌ای بوده و تعاریف نامبرینگ پلن و تخصیص سیپ ترانک‌های متعدد جهت ترافیک همزمانی ظرفیت بالایی از ورودی‌ها مدنظر و نیازمند هماهنگی واحد‌های متعدد در شرکت مخابرات ایران است، اظهار داشت: با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مدیران مخابرات استان، در محل استقرار سامانه فوق الذکر، این هماهنگی‌ها ظرف مدت چند ساعت انجام و سامانه مربوطه آماده بهره برداری و پاسخگویی به تماس گیرندگان و مخاطبان از کل کشور شد.

وی افزود: پیش‌تر رئیس هیئت مدیره "برکت تل" وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر اعلام نموده بود که کمتر از یک هفته پس از راه اندازی سامانه تلفنی ۴۰۳۰ بیش از ۲.۵ میلیون تماس از سراسر کشور با این سامانه به ثبت رسیده است.


بیشتر بخوانید: اطلاعیه شرکت مخابرات برای پیشگیری از شیوع کرونا


رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، افزود: طبق اطلاعات دریافتی، سامانه تلفنی ۴۰۳۰ با هدف پیشگیری، شناسایی و ارائه مشاوره پزشکی در خصوص ویروس کرونا به صورت شبانه روزی فعال است و توسط ۲۰۰۰ پزشک، پرستار و تیم پزشکی همکار ستاد اجرایی فرمان امام به طور رایگان به سوالات و دغدغه‌های مردم پاسخ می‌دهند. همچنین این سامانه‌ی تلفنی از تمام خطوط ثابت و اپراتور‌های تلفن همراه بدون نیاز به کد و پیش شماره قابل دسترس بوده و بزودی سایت اینترنتی و کد دستوری یو. اس. اس. دی این سامانه هم فعال و در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

ادیب خاطر نشان کرد: در این شرایط بحرانی که همه تلاش مسوولان کشور متوجه پیشگیری ویروس کرونا است، وزارت بهداشت، جامعه پزشکی، پزشکان و پرستاران و کادر درمانی فداکارانه و شجاعانه مواظبت از بیماران را در نزدیک‌ترین تماس به انجام می‌رسانند.

وی افزود: بدین وسیله نهایت سپاس و قدردانی اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران را از فرشتگان سفید پوشی که در سمت پزشک، پرستار، بهیاران، پرسنل آزمایشگاه و دیگر کارکنان شبکه سلامت کشور که شجاعانه و جسورانه برای پیشگیری، درمان و سلامت مردم جان خود را در معرض خطر قرار می‌دهند، اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار