نامه نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به وزیر بهداشت

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در نامه ای به وزیر بهداشت نیازهای مهم حوزه سلامت این استان را خواستار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد پس از بازدید از بیمارستان هاجر(س) شهرکرد، با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت سه نیاز مهم مجموعه علوم پزشکی در چهارمحال و بختیاری را درخواست کرد.

متن این نامه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
 
جناب مستطاب حضرت آقای دکتر نمکی وزیر محترم و معزز بهداشت و درمان زید عزّه و توفیقه

سلام علیکم این روزها که حدود یکصد کشور تا (الان) با بلیّه‌ای نوظهور مواجه است، برای امت اسلامی ایران و برای جامعه خدمت‌رسان در عرصه بهداشت و درمان که همیشه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و ارتقای جهشی و اعجاب‌آور را در همه زمینه‌ها مدنظر داشته بهترین موقعیت است تا این بار سرداران بهداشت و درمان و حاج قاسم سلیمانی‌های پزشکی و بهداشتی را دنیا، در ایران اسلامی به نظاره بنشیند.

از عمق وجودمان می‌بالیم و تشکر می‌کنیم که شاهد این‌همه انگیزه و این‌همه ایثار در زیر مجموعه حضرتعالی هستیم، این ویروس منحوس به زودی بار بسته و می‌رود نه تنها می‌رود که انشاالله نابود خواهد شد اما دستاوردهای مجموعه شما سرآغازی برای یک تحول عظیم و عمیق در خدمات نظام سلامت خواهد شد.

در استان چهارمحال و بختیاری هم به شرح ایضاً، مجموعه‌ای به‌هم پیوسته، پرانگیزه و فعال و خستگی ناپذیر کمر بسته‌اند تا در خدمت هم استانی‌های خود باشند، خوشبختانه این بلیّه نحس به استان ما دیر ورود پیدا کرد اما اکنون که مهمان ناخوانده این استان شده و سوء قصد به جان حدود یک میلیون جمعیت را آغاز کرده با مقاومت جانانه جامعه پزشکی و پرستاری و بهداشتی و با مقاومت مردم و مسؤلین مواجه شده است، همه راست قامت ایستاده‌اند تا با حداقل ضایعه مواجه باشند و اجازه آسیب دیدن جدی داده نشود.

اما حداقل در سه عرصه پشتیبانی ملی را خواهانند، اول امکانات دارویی دوم، امکانات محافظتی برای سربازان خط مقدم و برای آحاد مردم سوم خدمات تشویقی مثل حقوق و مزایا و رفع مشکلات پرسنل و نیروهای پشتیبانی و کمکی و امثال آن.

اینجانب توفیق یافتم از نزدیک در بخش‌های ویژه عفونی بیمارستان هاجر(س) شهرکرد حضور پیدا کنم و ضمن عیادت از مبتلایان، به تلاشگران ایثارگر پزشک و پرستار خداقوت بگویم، با تمام وجود از همه عزیزان تشکر می‌کنم راست قامت ایستاده و در حال جهاد فی سبیل الله هستند ولی در میدانی فقیرانه تلاش می‌کنند به حدی که فاصله زیادی میان آنچه لااقل در تصاویر تلویزیونی دیده می‌شود با آنچه در اینجا وجود دارد قابل مشاهده است در این جا دریغ از حتی یک دست پوشش حفاظتی آنچنانی!

این عزیزان جهادگر چشم به غنی بخشی شما دوخته‌اند، گوشه چشم کرمتان و دست سخاوتمندتان را به این استان کوچک هم که گاهی نادیده گرفته می‌شود متوجه کنید و رفع مشکلاتشان را در اسرع وقت و در اولویت جدی قرار دهید.

بار دیگر اعلام می‌کنم که به عنوان یک خادم کوچک قدردان و دست بوس سربازان و سرداران مخلص و ایثارگر عرصه سلامت هستم و برای آن‌ها آرزوی توفیق و برای مبتلایان آرزوی عافیت دارم.

قابل ذکر است که استان چهارمحال و بختیاری از همه توان و ظرفیت خود جهت ارائه خدمت به هم وطنان بهره گرفته و در تولید ماسک و مواد بهداشتی و ضدعفونی و غیره با جدیت درحال نقش آفرینی است از این عزیزان و هم استانی‌های خوبم هم تشکر می‌کنم انشاالله به زودی شاهد دفع و رفع این بلیّه باشیم. و السلام علیکم ورحمت الله و برکاته.»
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.